Nathalies' diary

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Nathalies' diary

Innlegg NathalieV. Ravenclaw » 23 Jun 2010 17:36

Wow. Er ikke dette sprøtt. Jeg fikk dagbok av bestemor idag. Jeg må vell skrive litt

Idag merket jeg at jeg er forelska i en person, men liksom jeg vet ikke hvordan jeg utrykke meg for han for han liker noen andre : /

Vell jeg var å bada i sjøen idag og det var vell koselig : )

Kommer til å skrive etter at vi har hatt stell av magiske vesner timen ! : D


Snakkes



- din Nathi ^^
Sist endret av NathalieV. Ravenclaw den 23 Jun 2010 21:08, endret 2 ganger.
- Nathalie Von Ravenclaw
NathalieV. Ravenclaw
 
Innlegg: 3
Registrert: 23 Jun 2010 17:33


Re: Nathalies' diary

Innlegg NathalieV. Ravenclaw » 23 Jun 2010 21:06

Dear diary




Nå har jeg ikke skrevet på en stund. Fikk liksom ikke lysten til det.
I eliksirtimen i dag lærte vi om brannsår eliksiren
veldig enkelt spør du meg :
Brannsår eliksiren
Denne eliksiren leger brannsår i større eller mindre grad. Den blir brukt mye på steder hvor ild forekommer da særlig i drage kolonier og under farlige arrangementer som foreksempel tretrollmannstureningen. Den er også utbredt i trollmannshjem da eliksiren er meget effektiv mot alle som brenner seg. Eliksiren er enkel og brygge fordi ingrediensene er lette å få tak i og de kan også dyrkes i egen mark. Fargen skal være oransje om du har brygget den riktig, og den skal smøres kald på huden.

Hva trenger du:
2 stk Puff bille øyne
1 stk frosk lever
4 stk knuste nesler
1 stk melterte slange tenner
2 stk løvefisk haler.

Slik gjør du: Sett kjelen på varmen når ilden har kommet opp i 100 grander. Tilsett frosk leveren og la den koke i 15 minutter før du trekker kjelen av varmen igjen og tilsetter 2 stk puff bille øynene med fire minutters mellomrom. Sett kjelen tilbake på varmen etter nye 15 minutter og tilsett 4 knuste nesler. la så dette koke sammen i 30 minutter på halvert varme. Ta så deretter til sist meltert slange tenner og 2 stk løvefisk haler og la dette koke sammen med de andre ingrediensene. Har du gjort det riktig vil eliksiren være gyllen oransje og den vil ha en lukt som brent gummi. La eliksiren bli kald og hell den på en ønsket flaske eller beholder.

Nå sitter jeg og venter på at noen av vennene mine skal kommepå oppholdsrommet mens jeg skriver her og nå.
Kan ikke Dan eller noen logge på ? Dan er midlertidig den jeg kommer mest overens med. Aner ikke hvorfor men førler at jeg fårstår han og at han muligens fårstår meg. Men uansett nå venter jeg spent på at døren åpner seg .



Din Nathii
- Nathalie Von Ravenclaw
NathalieV. Ravenclaw
 
Innlegg: 3
Registrert: 23 Jun 2010 17:33


Re: Nathalies' diary

Innlegg NathalieV. Ravenclaw » 24 Jun 2010 21:58

Dear Diary


Idag har dagen vært ganske kjederlig.
De samme gamle timene, Rumpeldunk kamp. Og samme frekkheter av slur. Jeg begynner faktisk å bli lei. Ingen har lagt merke til meg . Det er vell bra? Uansett Jeg har iallefall fått flere venner her. Så får håpe på det beste.

Jeg skriver mere når jeg føler for det


- Nathii
- Nathalie Von Ravenclaw
NathalieV. Ravenclaw
 
Innlegg: 3
Registrert: 23 Jun 2010 17:33


Re: Nathalies' diary

Innlegg Lulla » 14 Nov 2010 09:24

Ny her. Skjønner ikke.... (Har lest alle HP bøkene...)
Lulla
 
Innlegg: 2
Registrert: 14 Nov 2010 09:13



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron