26.02.2011

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

26.02.2011

Innlegg Lussi C. U. Snuthe » 26 Feb 2011 12:00

Kjære dagbok…

Dette er jo første side, så vi kunne blitt litt kjent med hverandre først?
Vel, jeg mener du er en bok med blanke sider og linker, rosa forside og en sidepenn. Men jeg kaller deg ‘Dagboka.’ Men du kjenner kanskje ikke meg. Mitt navn er Lussi Snuthe. Om du vil bruke hele navnet mitt, er det Lussi Chan Ulvars Snuthe. Men jeg foretrekker Lussi, eller Lu. Og jeg går på Galtvor høyere skole for hekseri og trolldom. Og det er der det starter, det er derfor jeg skriver til deg…

Vanligvis skriver jeg om det som skjedde i dag, men siden dette er første side osv… [Tittelen er i dag, ikke i går. :P] Jeg har en kjæreste som heter Jack – eller, jeg tror det… Jeg føler at det ikke er sånn. Hva om det bare er jeg som tror vi er sammen, og han bare tror vi er venner? Jeg spurte han jo, og han sa ja, men de siste dagene har det blitt en slags nedoverbakke. Men ikke at jeg ikke liker han! Det er nemlig det, at jeg liker han, men det er jeg sikker på at det er fler som gjør. To jenter, hvert fall. Og… Jeg kommer til å ta meg ut som en dust hvis jeg kommer og spør han igjen om vi er sammen. Pluss at eksen min kommer hele tiden og snakker om kjærlighetslivet hans, men jeg vil ikke være sammen med han. Jeg likte han best som venn. Og akkurat det tror jeg Jack også føler nå… :?: Og det er jeg redd for. Jeg vet ikke jeg, dagbok, hva synes du?


Snakkes senere!
Lu <3
Lussi C. U. Snuthe
 
Innlegg: 1
Registrert: 26 Feb 2011 11:43


Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron