27.Februar

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

27.Februar

Innlegg P. Miriam Eùstace » 27 Feb 2011 13:31

Hei dagbok. Jeg er Pepper. Hyggelig å møte deg.

Kjære dagbok.
I dag har det vært en de verste dagene i mitt liv! Jeg vet ikke helt hva jeg føler nå. Både trist, frustrert og har dårlig samvittighet. En av de beste vennene mine heter Jack, og har har en kjæreste som heter Lussi. Vi kan vel si at jeg og Lussi ikke er så veldig gode venner da. Og ja. Det har vært en misforståelse i et par dager, for hun trodde at jeg var sammen med Jack. Jeg snakket med Jack og så kom Lussi ja... Hun ble sint og... Så fikk vi sagt til henne at vi ikke var sammen. Så sa hun unnskyld. Hun har det veldig vanskelig for tiden. Men jeg er frustret og sint at jeg klarer ikke tilgi henne! Dagbok, hjelp meg!¨
Hilsen en frustrert Pepper
Sist endret av P. Miriam Eùstace den 28 Feb 2011 12:13, endret 1 gang
P. Miriam Eùstace
 
Innlegg: 3
Registrert: 27 Feb 2011 13:16


28. Februar

Innlegg P. Miriam Eùstace » 28 Feb 2011 12:12

Hei dagbok. Jeg har tenkt en stund, og funnet ut at du burde få et navn. Så jeg kaller deg Rosie. Hei Rosie, det er meg Pepper...

Kjære Rosie
I går hadde jeg en av de verste dagene på lenge. Men nå har det snudd seg, og jeg er forelsket at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg tenker på han hele tiden! Det er bare det at jeg vil ikke ødelegge det vi har fra før. Jeg har kjent han i noen dager og han blir bare bedre for hver dag som går. Vi er egntlig litt like. Ikke sånn som jeg og Jack, for vi er omtrent helt like. Men hvis vi sammenligner oss med magneter så går vi jo ikke. For like magneter støter jo fra hverandre. Jeg liker han veldig godt. Håper han er den rette.
Hilsen er blomstrene Pepper

Kjære Rosie
Nå skriver jeg for andre gang i dagboka i dag bare for å notere et par ting.
Kjæresten til Jack er mest sannsynelig død....
P. Miriam Eùstace
 
Innlegg: 3
Registrert: 27 Feb 2011 13:16


1. Mars

Innlegg P. Miriam Eùstace » 01 Mar 2011 22:04

Hei Rosie, i dag ha jeg egentlig ikke så mye å skrive, enda i hvertfall. Men kvelden er lang...

Kjære Rosie
I dag har jeg funnet ut at nesten ingenting går meg hus forbi...
Lussi er ikke død, og har allerede fått seg ny kjæreste, etter to dager! Snakk om @!#?!§.... Nå kommer jeg i hvertfall til aldri å tilgi henne. Det var faktisk like før jeg begynnte å tilgi henne og like henne.... Uff... Hun spurte meg i år om jeg kunne spørre Jack om de forsatt kunne være venner. Haha, nå vil jeg aldri gjøre det... Jeg vil hate henne for alltid...
Hilsen en skuffet Pepper
P. Miriam Eùstace
 
Innlegg: 3
Registrert: 27 Feb 2011 13:16



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron