Haven Sunset's dagbok.

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Haven Sunset's dagbok.

Innlegg Haven Sunset » 11 Sep 2011 16:07

Dette er da den første setningen i min nye, sikkert veldig kjedelige dagbok. For ikke så alt for lang tid siden sendte mine to gompeforeldre meg en dagbok de hadde funnet i en bokhandel. Lillesøsteren min fikk selvfølgelig også en, hun fikk en sånn som jeg alltid ønsket med som liten med duftpapir, en hemmelig lomme og lås. Jeg fikk en sort en med linjeark og kaffeflekk på, vedder på at det var halv pris. Jeg vet, nå høres jeg ut som en sånn tulling som bare syns synd på seg selv, men det er faktisk ganske irriterende. Ja, uansett, i stedet fikk jeg en eldre elev til å kjøpe denne til meg i Galtvang. En rød lærbok med mmagiske, hemmelige lommer, lydopptaker og selvfølgelig duftark som lukter som roser. Jeg elsker den!

Bilde


11. september

I dag greide jeg selvfølgelig å komme i krangel med en femteklassing, jeg tror hun var fra Smygard. Hun gikk helt amok på grunn av at jeg hadde kommet med en liten kommentar om lillebroren hennes. Alt jeg sa var at han var litt barnslig og da sa det klikk for henne. Hun løftet meg bokstavelig opp fra gulvet! Og så begynte hun å bable om at "de dumme foreldrene" mine ikke hadde lært meg ordentlig folkeskikk(Noe som visstnok kan være riktig). Jeg sa til henne at hun virket som en smart jente og at hun ikke skulle være dum og blande inn foreldrene mine. Og så ba jeg henne selvfølgelig om å slippe meg ned. Men det ville hun så absolutt ikke. Det endte med at hun slapp meg ned og helte et glass vann over meg, for en megge!
Gå din vei.
Brukerens avatar
Haven Sunset
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 14 Aug 2011 09:19


Re: Haven Sunset's dagbok.

Innlegg Haven Sunset » 12 Sep 2011 15:33

12. september
I dag ble jeg kjent med to utrolig morsomme gutter, han ene var fra Ravnklo, han andre vet jeg ikke helt med, men han har en eller annen rar fobi mot usunn mat, hehe... Også var det denne ene jenta fra huset mitt, Everdeen eller noe, hun er ikke til å holde ut, av en eller annen rar grunn har jenta lagt meg for hat?
Gå din vei.
Brukerens avatar
Haven Sunset
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 14 Aug 2011 09:19



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron