Angelina Dawns dagbok

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Angelina Dawns dagbok

Innlegg Fan Harry » 22 Sep 2011 21:55

22.09.11

Idag har ikke vært en sånn ''uvanlig'' dag akkurat... Helt normal med lesing, venner og tenking. Jeg har snakket med Mir idag (verdens beste kjæreste). Jeg følte meg litt slem mot han idag, men håper nå vel at jeg ikke var det! Så er jeg veldig glad på Hanna og Tommys vegne. Jeg er egentlig litt glad for at Tommy har kommet over meg, så jeg kan være sammen med Mir uten bekymringer. Når er jeg og Tommy bare bestevenner! Jeg har bursdag i dag forresten, men tørr ikke si det til folk...Jeg har fått en skinnveske av Hanna da, og en bok av Julius! De hadde på en eller annen måte funnet ut at jeg har hatt bursdag...Jeg syns også det har vært ganske skremmende idag siden jeg ofte innbiller meg at Undervay plutselig står forann meg. Jeg grur meg så til semesteret er ferdig, og sommerferien er... Jeg vil jo ikke tilbake til Undervay, men har heller ikke noe valg...PS. Mir+Angelia=4ever!

Bilde
Angelina Dawn
Brukerens avatar
Fan Harry
 
Innlegg: 2
Registrert: 21 Aug 2011 20:37


Angelina Dawns dagbok

Innlegg Fan Harry » 23 Sep 2011 16:54

23.09

Jeg har ikke sett Mir i hele dag, og undres hvor han er... Sikkert i en time, eller på Griffings oppholdsrom...Jeg føler liksom at Tommy har glemt meg nå som han er sammen med Hanna. Kanskje vi egentlig ikke er bestevenner, kanskje Hanna misliker meg og har bedt han holde seg unna meg? Eller kanskje det egentlig ikke er noen grunn til at han har glemt meg? I dag spurte et gutt meg om jeg savnet Tommy, og at han kjente han! Ganske merkelig, men jeg svarte selvfølgelig at jeg ikke savnet han at all!

Bilde
Angelina Dawn
Brukerens avatar
Fan Harry
 
Innlegg: 2
Registrert: 21 Aug 2011 20:37



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron