Wilhelmine McNight`s Dagbok

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Wilhelmine McNight`s Dagbok

Innlegg Wilhelmine M Jones » 20 Nov 2011 20:57

Ja, nå tenker jeg på min avdøde storesøster Crystal. Jeg lengter også etter Angel (Angelina Dawn) som har flyttet til frankrike. Jeg og Nick har faktisk begynt å krangle. Jeg har også få satt opp en liten hylle over senga mi med bilde av familiebilder. Der oppe har jeg også satt albumet mitt. Jeg har også vært heldig og få nye bøker til dette semesteret. I fjor arvet jeg broren min. Jeg har møtt en gutt som heter Theodor Mejer. Han er er veldig flørtete men jeg er fortsatt forelsket i Diego. Andrew er jeg ikke forelsket i lenger. Andy er veldig trøstende og hjelper meg hele tiden. Jeg har stått fjes mot fjes med Han-Du-Vet. Jeg er litt redd men det er litt bedre nå. Ja, jeg må legge meg nå. Natti Natt
Wilhelmine M Jones
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 22
Registrert: 21 Aug 2011 15:40


Re: Wilhelmine McNight`s Dagbok

Innlegg Wilhelmine M Jones » 22 Nov 2011 19:50

I dag har jeg får det meste lest. Jeg har også fortsatt på sangen min I am so better then Nicky. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har tegnet en del tegninger som jeg bare har slenkt under senga. Ja, nå blir det masse bra. Jeg har også gjort masse lekser
Wilhelmine M Jones
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 22
Registrert: 21 Aug 2011 15:40



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron