Ericas Dagbok

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Ericas Dagbok

Innlegg Erica F. DeNima » 25 Aug 2012 18:26

25. August
Jaja, da er det ingen vei tilbake. Jeg kjøpte denne magiske dagboka på Snirckel og Blæk, og den er magisk forseglet slik at ingen kan lese den før jeg er død. Det må vel bli slik. Etter det som skjedde med Theresa Klippe i andre, er det nok best at ingen leser mine innerste tanker. Årstall blir heller ikke skrevet ned her, men ettersom jeg skriver hva som skjer daglig, burde en Galtvort-elev fra disse dager kunne vite hvilket år jeg skrev hvert avsnitt. Jeg burde nok legge noen forbannelser over boka også, bare for sikkerhets skyld. Og så vil jeg skrive i boka så ofte jeg kan.
XoXo, Erica DeNima.
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Ericas Dagbok

Innlegg Erica F. DeNima » 27 Aug 2012 08:22

27. August
Jeg beklager at jeg ikke fikk skrevet i går, jeg hadde tenkt å gjøre det, men professor Slur gav meg arrest fordi jeg gjorde narr av nesa hans - i urtologitimen! Selvfølgelig var det en eller annen smygarding som hørte meg og sladret. Argh, som jeg hater det når folk sladrer! Jeg tok igjen, da, etter arresten. Så nå går samtlige smygardinger rundt med litt større neser enn vanlig - unntatt dem jeg faktisk liker. Og det beste? De finner ikke ut hvem som har gjort det! Jeg fikk faktisk litt hjelp av Gnav, og som takk har jeg lovet å ikke være den som sladrer til Baronen neste gang han bøller med smygardingene.
Men nok om i går, selv om det var en spennende dag. I dag tidlig overhørte jeg en meget spennende samtale mellom to femteklassinger. De sa noe om at de hadde en hemmelig klubb - HL, tror jeg. Nå prøver jeg selvfølgelig å finne ut hva dette står for, og er foreløpig helt uten spor. Jeg planlegger å spørre Cho Chang om det i formeltimen. Pass på, Chang, Erica er på sporet av noe stort!
Yours sincerly, Erica.
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Ericas Dagbok

Innlegg Erica F. DeNima » 29 Aug 2012 07:36

29. August
Hei igjen! Jeg har ingen aning hvorfor jeg bare skriver annen hver dag, men, men, jeg får vel skrive ned gårsdagens så vel som dagens. Gnav har vært mistenkelig snill med meg i det siste. Han driver og dukker opp bak statuer og advarer meg når han skal utføre en spøk mot nestemann som passerer det og det maleriet. Det er noe galt her, det er jeg nesten sikker på. Kan jo hende at Gnav har blitt snill, da? Yeah, right, me doubt that. Jeg lurer bare på hvor Gnav oppbevarer alt han bruker til de spøkene sine? Kanskje jeg blir god nok 'venn' med ham en dag, og får vite hvor han får alt blekket fra?
XOXO, Erica

Bilde
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Ericas Dagbok

Innlegg Erica F. DeNima » 31 Aug 2012 07:51

31. August
Fremdeles ingen aning hvorfor jeg skriver annen hver dag, men gjør det noe, da? I går oppdaget jeg en hemmelig gang i femte, hvis jeg husker riktig. Gangen gikk faktisk ut til en lysning i den Forbudte Skogen! Dette passer meg perfekt, siden jeg trenger å snike meg ut noen ganger. Stakkar Silver, hun begynner nok å savne meg. Å, har jeg glemt å fortelle om Silver? Hun er en vakker, sølvgrå hippogriff med et stort temperament. Jeg er en av de få som faktisk for lov til å ri henne. Av henne selv, da, ikke av Gygrid. Han ville nok aldri latt meg være i nærheten av Silver, fordi hun er for farlig. Pøh! Fordi jeg ikke har et arr i panna, mener jeg. Han derre Potter-fyren får alt for mange privilegier, spør du meg. Kanskje på tide å slutte å favorisere elever, og heller gi alle like mye.
For now, Erica.
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Ericas Dagbok

Innlegg Erica F. DeNima » 02 Sep 2012 08:24

2. August
Haha, det viser seg at det er to dager siden sist nå også. Kanskje jeg burde gjøre det fast? Neida, jeg bare skriver når det passer meg, jeg. Trengte bare å fortelle boka at jeg er nå i syvende! Jeg vil snart begynne på videre utdanning. Til hva? Nei, det skriver jeg ikke her. Ikke før jobben er min, i alle fall. Men jeg kan røpe at jeg neppe kommer til å sitte på et kontor hele dagen! Det ville jeg bare ikke taklet. Men jeg kommer til å gjøre mitt aller, aller beste. Og forresten har jeg bestått immiveringsprøven med glans! Og det beste av alt? Jeg fikk ikke noen karakterer dårligere enn 'B!' Jeg kan nok få hvilken jobb jeg vil, omtrent, håper jeg.
Ønsk meg lykke til, hilsen Erica.
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Ericas Dagbok

Innlegg Erica F. DeNima » 26 Sep 2012 07:44

26. september
Jeg beklager at det tok så lang tid, men jeg har vært opptatt. Nå som skolen har begynt igjen for fullt, har jeg problemer med å finne tid til å skrive dagbok. Jeg har også brevvekslet med en elev fra Durmstrang, en syttenåring kalt Vasili Ivanovitsj. Vasili betyr kongelig, og Ivanovitsj betyr at han er sønn av Ivan. Han er ganske hyggelig, egentlig. Vi skriver til hverandre om alt fra magisk samarbeid til tryllestavkjerner. Det hadde vært morsomt å faktisk møte ham.
-Erica
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Ericas Dagbok

Innlegg Erica F. DeNima » 13 Okt 2012 08:23

13. oktober
Nå er det lenge siden sist, men pytt, pytt, ingenting å gjøre med det. Nå er det ikke lenge igjen til halloween, jeg må huske å sende inn søknad om å feire allhelgensnatta hjemme. Grunnen er de fantastiske dekorasjonene til Foxy. De er rent magiske, alt fra levende flaggermus på kaka til liksomdesperanter som svever rundt huset. Det beste? Spøkelsene av våre forfedre kommer til syne, og jeg og Foxy kan snakke med dem! Jeg håper virkelig at jeg får dra!
XoXo, Eri
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron