Brev fra Kim

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Re: Brev fra Kim

Innlegg Eàmané Wesenberg » 16 Nov 2009 01:18

Kjære Kim.

Hei igjen, og beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg. Jeg kommer tilbake til grunnen, for jeg har noe viktig å unnskylde meg for - jeg og Denasy giftet oss i all hemmelighet for tre uker siden, og dro deretter på ferie til Spania. Det var en virkelig herlig bryllupsreise, og det var virkelig godt å for en gangs skyld bare komme oss vekk, bare oss to.
Jeg er nok en gang utrolig lei meg, for jeg vet du hadde store planer om brudepiker og kjoler og slikt, men det kommer nok flere sjanser skal du se. Jeg har jo søstre ;)
Men når jeg nå snakker om søstre, må jeg igjen bli alvorlig. Jeg har nettopp fått beskjed av foreldrene mine at Wendy ikke kom hjem etter siste semester (hun gikk ut av sjuende), og ingen vet ne om hvor hun er. Hun har vel ikke vært innom deg?

Vedlagt fotografi

Stor klem fra Dwareniel, med ektefelle.

Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 16 Nov 2009 21:09

Kjære Dwareniel, en av klodens vakreste kvinner som ser utrolig fantastisk ut på brudebildet sitt.
Så urettferdig! Jeg hadde jo tenkt å bli med på bryllupsreisen, og du sa ikke i fra? Nei da, jeg bare spøker. Jeg hadde i grunn følelsen av at du og Denasy kom til å holde et mer diskret bryllup enn andre, og for å si det sånn; jeg er ikke såret i det hele tatt. Kanskje litt vedmodig, men men. Hvis du lar meg passe de små når den tid kommer, er du tilgitt. Bildet av dere henger på rommet mitt, forresten. På korktavla med viktige notater. Jeg ble veldig glad for brevet ditt, Dwarzie, og det er ikke så farlig at du ikke skriver hver uke, bare du husker meg. Jeg og Daín lever livet som er verdt og leve, og jeg er lykkelig. Den flinke gutten min har begynt legestudiene. Jeg vil gjerne at du og Denasy tar en ørliten bryllupsreise til kaféen min, så dere kan se hvor fint jeg har det. Og etter som jeg og Lille frøken Månelys (Eamane, altså) er en smule likere enn det jeg og du er, tror jeg på det du sier med en sjanse til.
Angående Wendy, nei. Hun har ikke vært innom hos meg, og jeg har ikke sett henne siden jeg kom for å hjelpe Daín å pakke. Har du noen tanker om hvorfor hun kan være borte? Grunn er ofte en god pekepinn til oppholdssted. Det er forresten veldig synd at hun er borte, og jeg håper virkelig hun ikke tar for mye etter søsteren, blir antatt død og vekker til live en eller annen galning som bestemmer seg for å kalle henne mamma... Jeg håper hun finner hjem, og jeg skal si klart i fra hvis jeg ser henne. Masse kjempeharde klemmer til både du og Denasy, fra deres største "fangirl"; Kim.

Forresten: Jeg tenkte jeg likesågodt kunne lage noen, bare i tilfelle, du vet... Små barn trenger sokker, vet du. ^^
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 12 Jan 2010 13:53

Kjære Galtvort-mennesker.
Nå har jeg endelig hatt tid til å sette meg ned å skrive litt etter julerushet. Jeg og Dain hadde en kjempekoselig julaften, og jeg vil bare takke for alle gavene jeg fikk. Jeg håper dere har fått dem jeg sendte til dere!
Her i London går alt helt fint; Dain har begynt legestudier, og jeg selv har for tiden permisjon PGA migrene. Trist, ikke sant? Dain er så søt, da, når han steller for meg og sånt.
Jeg savner dere veldig mye. Jeg skulle gjerne ha stukket innom i løpet av jula, men jobb og migene om hverandre, heheh. Jeg håper på mange koselige brev snart!
Klem Kim! <3
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Eàmané Wesenberg » 11 Apr 2010 14:39

Kjære Kim.

Det er en stund siden jeg har skrevet, beklager det. Men det har skjedd så mye i det siste, hele livet vårt her i Liverpool har blitt snudd på hodet. Jeg skal prøve å oppdatere deg på det meste.
For det første - Wendy har kommet til rette. Hun ble funnet i Transylvannia av en etterforskningsgruppe fra magipolitiet, i svært forkommen tilstand. Nå ligger hun på St. Mungos, og det er enda ikke helt sikkert hva som feiler henne. Jeg har besøkt henne to ganger, den siste gangen var hun våken og kunne snakke. Hun ville ikke si så mye, tho. Jeg håper hun kan komme hjem snart, du aner ikke hvor mye man savner en søster på sin egen alder å prate med.
En mye lysere nyhet - jeg har blitt mamma! Lille Texas Ruben Wesenberg kom til verden for en knapp måned siden, og du vil ikke tro hvor nydelig han er. En liten kopi av meg, men med sin fars attitude. Jeg ser allerede for meg at han kommer til å svømme i jenter når han blir voksen. Ta med deg Dain og kom og besøk oss, det er en ordre. Og siden både jeg og Denasy er svartspanere nå (han studerte på deltid) bør du helst ikke motsette deg den ordren.

Jeg legger ved et par bilder av vårt nyeste familiemedlem.

Bilde'
Bilde

Kjærlig hilsen Dwareniel m/ fam
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 11 Apr 2010 15:57

Kjære Dwareniel

Jeg har vært en smule opptatt selv, men jeg skulle gjerne ha skrevet til deg tidligere. Jeg har hatt et par problemer i det siste, med gamle minner og gode, gamle venner, sa sarkasmen.
Men nok om det, jeg så bildene av din nydelige sønn, og jeg har allerede overtalt Dain til å ta en tur så snart jeg får ansatt en ekstra kaféhjelp (det skal ikke ta lang tid, lover). Han så helt ut som moren sin! Ikke si det til Dain, men jeg skulle nesten ønske jeg var 18 år yngre. Texas kommer til å svømme i gutter også, tro meg. Jeg tenker jeg skal sy noen pene klær til gutten innen vi kommer opp til dere. Angående Wendy, ble jeg veldig lettet. Det er godt hun er tilbake. Du må bare gi henne tid, Dwareniel, så skal det nok gå. Og hvis det ikke går alikevel, så får vi bare... Finne på noe annet. Jeg håper hun ikke har prestert å gjøre noe i gaten Sarah (altså inngå "brorskap" med gærninger). Gratulerer med ny jobb forresten, begge to! Hvis dere noen gang trenger en barnevakt, så er jeg fit for fight for mammarollen. Gi Denasy et kyss på kinnet, si gratulerer og hils fra meg. Jeg ønsker deg alt godt og mere til, Dwareniel. Jeg savner dere begge.
Mange store klemmer fra Kim.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 27 Sep 2010 14:40

Kjære dere som fremdeles går på Galtvort.

Hei. Jeg beklager at jeg ikke har skrevet tidligere. Jeg skammer meg litt over det, men hei. Dere har jo ikke skrevet til meg heller, så da har vi vel glemt hverandre for en stund.
Bestemoren min er syk, og jeg er utrolig bekymret. All bekymringen sliter meg ut, for å være ærlig, og det at ingen vet hva som feiler henne, er enda skumlere. Hun bor i leiligheten min når hun ikke er på sykehuset, noe som er sjeldent.
Ikke en gang mine egne cookies kan gjøre meg blidere, og da er det noe galt, ettersom jeg elsker mine egne cookies. Egoet er intakt ennå, dessverre.

Ta gjerne kontakt. Jeg savner dere.
Klem fra Kim.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Robyn Ayabie » 10 Okt 2010 10:22



Kjære Kim.
Jeg beklager så mye for å ikke ha skrevet, vi er nok to å skamme oss over det. Men, åh; jeg har mine grunner, jeg er fryktelig opptatt for tiden. Jeg har hoppet ut og inn av syvendeklasse, og jeg har vært på.. jordomseiling! Og jeg har blitt forlovet, om du kjenner min kjære er jeg litt usikker på, men introduksjoner får vi tid til siden.
Så leit å høre om det med bestemoren din! Jeg kjenner jeg får vondt i hele meg av å høre hvordan du har det, men fatt mot; selv folk som er syke i de verste situasjoner kan helbredes, det tør jeg å anse meg selv som et levende bevis på.
Hvordan går kaféen? Og hvordan har Daín det? Jeg vil så gjerne se dere igjen, det er alt for lenge siden sist.
Hilsen Robyn. <3
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Brev fra Kim

Innlegg Eàmané Wesenberg » 10 Okt 2010 15:46

Kjære Kim.

I går sendte jeg brev til Pikey. Han sitter i Azkaban fordi de tror han er dødseter. Jeg fikk svar også, han virket glad for at noen ga lyd fra seg. Jeg har blitt sammen med Thomas Doom også, men han er redd for meg.
Wendy har kommet hjem. Hun har blitt mye bedre, men må fortsatt ta blodfyllingseliksir daglig og holde seg unna direkte sollys. Det er en mystisk sykdom hun har fått. Hun sier ingenting om hva hun har gjort, og vi har fått streng beskjed av helerne om å ikke spørre. Hun er alltid sammen med Duzel Hunter, og bestemor sier at det sikkert ikke er lenge til det blir et nytt bryllup. Og så ler hun på den skumle måten sin.

Hilsen Mane.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 11 Okt 2010 09:09

Robyn skrev:

Kjære Kim.
Jeg beklager så mye for å ikke ha skrevet, vi er nok to å skamme oss over det. Men, åh; jeg har mine grunner, jeg er fryktelig opptatt for tiden. Jeg har hoppet ut og inn av syvendeklasse, og jeg har vært på.. jordomseiling! Og jeg har blitt forlovet, om du kjenner min kjære er jeg litt usikker på, men introduksjoner får vi tid til siden.
Så leit å høre om det med bestemoren din! Jeg kjenner jeg får vondt i hele meg av å høre hvordan du har det, men fatt mot; selv folk som er syke i de verste situasjoner kan helbredes, det tør jeg å anse meg selv som et levende bevis på.
Hvordan går kaféen? Og hvordan har Daín det? Jeg vil så gjerne se dere igjen, det er alt for lenge siden sist.
Hilsen Robyn. <3


Kjære Robyn.
Hva i alle dager har du gjort på Jordomseiling?! Med hvem! Oppdater meg hvem denne mystiske kjære er ASAP! Hvordan var det? Hvor var du? Hva så du? Er han kjekk? Er han snill med deg? Hvis han ikke er snill sender jeg... Velg stor, sterk fyr som jeg kan sende på ham, du.
Jo. Bestemor. Hun har det litt bedre nå. Noen dager føler hun seg opplagt nok til å spasere, som hun så pent kaller det. Jeg håper, og det er nettopp ditt tilfelle som på en måte har gitt meg det håpet, da. Det hjelper jo tross alt ikke å syte. Kaféen har det bra, den går strålende, og det gjør Daín også. Han er i god gang med legestudiene sine, og jeg hjelper ham med å øve på ord og sånt. Han må huske hver minste lille tilnærmet ubetydelige del av kroppen, latinsk og engelsk navn, og jeg skjønner ikke åssen han greier det. Av og til er han så sliten at han bare stuper med en gang han kommer hjem. Jeg sørger i alle fall for at han får noe godt å spise, og... Noe annet når bestemor ikke er her og sover i naborommet.
Jeg savner deg også, kjære. Kanskje du kan ta med forloveden din hit en dag?
Masse store klemmer fra Kim! <3

Eàmané Wesenberg skrev:Kjære Kim.

I går sendte jeg brev til Pikey. Han sitter i Azkaban fordi de tror han er dødseter. Jeg fikk svar også, han virket glad for at noen ga lyd fra seg. Jeg har blitt sammen med Thomas Doom også, men han er redd for meg.
Wendy har kommet hjem. Hun har blitt mye bedre, men må fortsatt ta blodfyllingseliksir daglig og holde seg unna direkte sollys. Det er en mystisk sykdom hun har fått. Hun sier ingenting om hva hun har gjort, og vi har fått streng beskjed av helerne om å ikke spørre. Hun er alltid sammen med Duzel Hunter, og bestemor sier at det sikkert ikke er lenge til det blir et nytt bryllup. Og så ler hun på den skumle måten sin.

Hilsen Mane.


Heisann, Eàmané!
Gud, jeg har savnet den håndskriften! Jeg sendte noen klær med Twiggy da hun var innom her om dagen, har du fått dem?
Jeg hørte om han, var det La Puma han het? Det er fælt med sånne ting, og jeg syns de arresterer litt i hytt og pine for tiden, både i og utenfor magiverdenen. At de ikke kan sørge for å ta de rette personene er jo litt bemerkelsesverdig, men så kan man jo aldri være for sikker heller... Jeg tror det er bra at du sender brev til ham, for hvor fælt ville det ikke vært hvis det viser seg at han aldri hadde gjort noe galt? Så koselig at du har fått deg en kjæreste, da! Han må jeg treffe en gang. Det er bra han er litt redd deg, sa Kim og blunket lurt, sa vi.
Dwareniel fortalte meg at Wendy hadde forsvunnet i et tidligere brev, ja. Dere må bare la henne komme seg i sitt eget tempo, og hun forteller hva hun har gjort hvis hun vil. Jeg mener å huske at Duzel er broren til Isabel, er det riktig? Jeg tror de passer godt sammen, jeg!
Bestemødre er litt skumle sånn. Bestemoren min driver å lurer på når jeg og Daín skal dra oss til å adoptere... Jeg tror nok det blir en stund til.
Klem fra Kim. <3
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron