Brev fra Kim

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 14 Jun 2009 21:07

Belle!

Det var så gøy å få brevet ditt! Ja, jeg skulle ønske jeg kunne kastet Uff-ert på hodet og ræva ut av den fine borgen. Hun ødelegger tilværelsen der for nesten alle. Jeg blir så glad når folk sier de savner meg, hihi. ^^
Med meg og Dain går det.... JEG SAVNER HAM SÅNN! Jeg holder på å krepere, jeg klør etter å kaste meg rundt halsen hans og kysse ham over det hele! Han skal bo hos meg i sommer, da. Jeg driver og ordner rommet hans, og det blir så fint, så. (Selv om jeg håper at vi kan bruke mitt rom begge to, heh-heh.) Jo. Mella er... Jeg lot henne faktisk lese brevet ditt, så hun har skrevet et om seg selv til deg, ettersom hun er veldig glad i å fortelle om seg selv. Alt jeg vil si er; du kommer til å elske henne. Jeg ser veldig frem til din ankomst til min lille kaffe - og iskrembar, og da lover jeg at du skal få smake på mine hemmelige nammenam-oppskrifter. Trist med deg og Nathan, forresten... Hvorfor? D:
Klem fra
Mr. Queer.
(PS: Jeg er ikke grønn og rosa nå. Jeg er Grønn, rosa og TURKIS! : D)

Hei, hei, Isabel Hunter!
Kim er så snill og sender dette for meg.
Jeg heter, som nevnt, Mella, og etternavnet mitt er Manguelli. Mella betyr honning, og Ironisk nok er det noe av det verste jeg vet. Jeg er tjue år, og bor to kvartaler unna Kim, jobber i kafeen hans og bringer mine italienske kulinariske egenskaper til live i den herlige lille kafeen hans (han har til og med designet uniformer, og de er kjempesøte.) Jeg vokste opp I Roma, Italia. Faren min eide en iskrembar, moren min var kontordame. Det verste jeg vet, er Italiensk historie. Jeg hater alle de kroteske drapene og de forferdelige henrettelsene, og jeg kan ikke fordra coloseum og dets prinsipper. Jeg syns keiser Nero var en Maniac. Jeg er derimot forferdelig fascinert av England, selv om engelsk historie også har vært... Bortimot grusom. Jeg har en hund (golden retriever, engelsk rase, hurra!) som heter Angelo, og jeg er forferdelig glad i dyr. Jeg har et temmelig dødt kjærlighetsliv, for å si det mildt. Jeg skal jo ikke si at folk ikke virker interesserte, men de er bare mannfolk hele gjengen, og dem hadde jeg faktisk greid meg uten (ikke Kim, da, for han er så godt som jente). Jeg ser frem til det hvis jeg får møte deg. Kim viste meg bilde; Du har virkelig en genial framtoning.
Hilsen Mella!
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Isabel Hunter » 16 Jun 2009 02:58

Kim, Kim, Kim.
Det var virkelig ikke nødvendig med alle detaljene om hva du skal gjøre med Dain, kjære deg.
Selv om det fikk meg til å smile. Jeg tror alle som kjenner deg, gleder seg skikkelig til sommeren, og til å kunne besøke kaféen din, det gjør hvertfall jeg.
Turkis, virkelig? Vedder på at det ser fantastisk ut. Når skjedde det?
Og jeg gleder meg skikkelig til hemmelige kaffe- og iskrem-varianter, whoopidoo.
Meg og Nathan? Æh, vel.. Det er en lang historie, og den er best om man bare tar den muntlig, enn skriftlig. Komplisert, though.
Men for tiden fokuserer jeg mest på å sende god chakra og sånt til Robyn og babyen hennes (Jeg har TILOGMED prøvd å be, så det forteller litt om hvor bekymret jeg er), så de skal komme helskinnet gjennom hele situasjonen.
Jeg antar ting bare skjer som de skjer, og jeg kan ikke gjøre noe annet akkurat nå, enn å håpe.
Du og Robyn deler en veldig fin førsteplass i listen over mennesker det er best å henge med etter et brudd, og nå er ingen av dere her. Bare vent og se, når skoleåret er over, drar nok padda sin kos. Eller noe sånt. Jeg er ikke så flink på ordtak.
Btw, du er elendig på å være diskrét, men jaja. Jeg er glad i deg likevel. x)
~ Klemmer fra Bel. <3

Hei, Mella.
Utrolig koselig at du tok deg bryet til å skrive et helt brev til meg, jeg føler meg beæret.
Selv om Kim tydeligvis aldri har hørt om å være diskrét, men jaja. Håper ikke jeg virket for teit i brevet?
Woow.. Du høres fremdeles utrolig fascinerende ut, og jeg gleder meg skikkelig til å møte deg.
Forresten, så er honning en av mine favoritting her i verden. Eheheh.
Generelt er historie en utrolig interessant ting, om man bare velger å fokusere på riktig tidsperiode, riktig land, og riktige deler av historien. Såklart, om personen eller boken som forteller det, ikke gjør det interessant, kan selv den mest episke hendelse bli dødskjedelig. (Etter 5 års soving gjennom historietimene på grunn av læreren vår, burde jeg vite det. Heh.)
Golden retriever må være en av de peneste hunderasene jeg vet om, virkelig. Selv kunne jeg tenkt meg å ha en finsk lapphund, men golden retriever er også høyt oppe på ønskelisten.
Mannfolk kan være (les: er som oftest) litt tette i huet, men det er heldigvis (og selvfølgelig) unntak som bekrefter regelen. Kim, f.eks.
Apropos Kim, urettferdig at han ikke har vist meg bilde av deg. Jeg ville skrevet det i brevet til ham, men nå tviler jeg litt på hans evne til å være diskrét, så jeg antar det er best å bare spørre deg selv. ^^"
Hilsen Isabel~
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 16 Jun 2009 14:11

Hei igjen Snabelle.
Tro ikke at jeg ikke snikleser brevene du sender til Mella før hun får dem, så det. Jeg er ganske så diskret ovenfor folk jeg vet jeg burde være diskret ovenfor, men med deg er det ikke nødvendig, for du elsker meg uansett. =D
ROBYN, ja, ROBYN! Jeg får ikke besøke henne! Jeg reiser til sykehuset minst en gang i uka, men de vil ikke slippe meg inn. Jeg blir forferdelig lei meg. Jeg håper bare Robyn og Lille-Kim har det bra...
Ikke bilde av Mella? Nei, det er fordi hun nekter å sende. Jeg foreslo det, men fikk et klart "NEI, jeg er så stygg på bilder at jeg blir morderisk når jeg blar gjennom fotoalbumene mine!" Urettferdig. Hun er så pen så. Alt med henne er temmelig italiensk, ogogOG: Hun har honninggyllent hår, honninggyllen hud, og til og med honninggyllen øyenfarge! Også heter hun "Honning"! Det syns jeg er forferdelig underholdende. Hun har dessverre ikke tid til å skrive til deg nå, men jeg skal hilse og si takk for brevet.
Klem fra Kimmelim.

Kjære Dain, Kjære galtvort.
Her hos meg går det som smurt, jeg har det bare bra (bortsett fra at jeg gleder meg så fælt til at Dain skal flytte til meg at det gjør VONDT!). Jeg har det litt travelt om dagen, og jeg har begynt å innrømme til kundene mine at jeg er gutt... Ingen har ditchet meg på grunn av det, men guttene som stikker innom har sluttet å flørte. Nå går det i Mella, min trofaste ansatte. Det er veldig gøy, for hun er lesbisk. We're queer, we're here, get fucking used to it, thihihi.. ^^
Dain, jeg savner deg, og jeg gleder meg til du kommer hit. Da skal vi ha det gøy-gøy-GØY!
Klem fra Kimmelim. =3
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Robyn.

Innlegg Robyn Ayabie » 12 Aug 2009 14:44

Kjære Kim.
Det var utrolig morsomt å lese de tidligere brevene du har sendt, og jeg beklager om min situasjon har bekymret deg. Det har visst gått noen rykter og sånt om at jeg er død, jeg leste selv min egen nekrolog i aftenprofeten, men det er en tull, jeg lever som bare det, jeg er bare småskadet, i og med at jeg rømte fra sykehuset så de ikke fikk fullført helingen helt, men det er ikke noe truende eller alvorlig.
Det gleder meg utrolig mye å vite at det går så bra med deg og caféen din, jeg kommer innom en eller annen gang og gir et lite bidrag til levebrødet ditt, det kan du være sikker på! JEG SAVNER DEG DØDSMASSE, sånn så du vet det.
Ellers om dagene har jeg det travelt opptatt med å catche opp med folk jeg ikke har møtt på lenge, og that's about it.
Håper du har det bra fortsatt.
xoxo take care stay cute etc.
Hilsen Robyn.

(Forresten må du kaste ut ugla tvert du tar brevet fra den, den er GAL, jeg sverger.)
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Brev fra Kim

Innlegg Eàmané Wesenberg » 12 Aug 2009 15:33

til kim

hei jei vil åsså skrive brev til dei. takk for kjolen den var kjempe fin. her har det sjedd mye for robyn var DØ men så var hun ikke dø likevel. åsså er jeg sammen med mats ijen og amoro holt på å KVERKE sine i går forde at han kalte henne stygg. hun ekke SÅ stygg, men ikke så pen som dwar og wendy.
dwar hakke jifta sei enda. hun sier det er forde at de ikke har råd siden denasy mista jobben. men de skal jøre det en gang. da skal jei vere brudepike.
dain er her nå. han går rundt med det lange håre sitt og ser ut som en jente. osså prøver han å vere frekk med folk som ikke har ligget med noen enda men jei sa at han opførte sei som dwar da hun var femten og da holt han kjeft.

hilsen mane
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 12 Aug 2009 15:51

Kjære Robyn.
OHOHOHMYGOD! Du har å komme å besøke meg snart, jeg stresser som et helvete... --'
Folk kommer fra andre siden av byen for å kjøpe kaffe, for pokker!
Jeg gråt da jeg fikk brevet ditt og fant ut at du er i live. De svarte flekkene på brevet er mascaraen min. Forferdelig med den stakkars lille ungen din, men jeg er egentlig bare glad du er i live. Jeg lurte på hvorfor jeg aldri fikk begravelsesinvitasjon, ja. Jeg er uendelig glad i deg, vet du. Jeg begynte til og med å lage blåbæris (den er blå, ja, akkurat som håret ditt<3) som jeg kalte 'Robyns' goodbye'... Den er veldig populær, vet du?
Kyss, klem og kjærlige, overlykkelige hilsner fra Kim. <3

Hei, Manevennen!
Jeg ble kjempeglad for brevet ditt, tusen takk. Vær så god for kjolen, jeg holder på med en ny en nå, men har ikke kommet så veldig langt. Det er forferdelig slitsomt å eie en kafé, men jeg humper og går. Du må ikke gjøre narr av min Daijnegutt... Vær snill pike, kjære. (Og personlig, jeg syns Dwar og Wendy er mye, mye, mye penere enn Amoro, for Amoro har nemlig bare utseende og fare med sånn som jeg har sett det, ikke innsiden. ^^) Stakkars Sine. Og det høres kanskje rart ut, men jeg trodde du vær kjæreste med ham, jeg. Men Lille-Kim (det er det jeg kaller Mats, for han er så lik på meg) er også en flott gutt, så gratulerer med det. Jeg legger ved noen småkaker og en bamse jeg har sydd til deg for lenge siden. Den heter Onigiri og forestiller en japansk risball, som Onigiri betyr. Bruk den gjerne som pute; det er derfor den er stor.
Masse klemmer fra Kim! =D
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Sine Metu » 13 Aug 2009 12:09

Hei, Kimmie.

Når papirene mine er i orden, så kommer jeg tilbake. Off, jeg gleder meg. Akkurat nå prøver jeg å få Nathanee og Danny Andrews sammen, begge to liker hverandre, men det eneste jeg hittil har gjort er å gjøre dem flau. Men det er nesten like morsomt. Eneste er at jeg kunne ønske jeg ikke var så gjennomsiktig, for Nathanee kan med en gang se på meg når jeg tenker på deg. Og soverommet. Hihi. Oh well, jeg har gitt Èamané kjolen sin, og jeg tror hun ble glad. Men seriøst, den ungen skremmer meg, bak det søtre ytret er hun... Smart. Uhrf, jeg må gå til kontoret til padda, hun vil visnok krangle mer med meg på papirene. Hvis hun får trumfet igjennom må jeg GÅ om år her. Men det nekter jeg la skje. Hun er den eneste som protesterer. Utrolig irriterende. Oh well, gleder meg til vi er sammen igjen. ^__^

Daìn.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Brev fra Kim

Innlegg Robyn Ayabie » 16 Aug 2009 04:54

Kjære Kim.
Selvsagt kommer jeg! Og jeg savner deg såmye at det nesten gjør vondt, og jeg kødder så mye for tiden, JEG VIL HA KLEM AV DEG! Og beklager at jeg ikke fortalte deg om ungen i forrige brev, men jeg klarte bare såvidt å skrive det nå. (Drit i flekkene som har fått blekket til å renne utover, det er sikkert bare vann.)
Så søtt av deg å oppkalle blåbærisen etter meg, den må jeg nok prøve tvert jeg kommer, du kan hjelpe meg med å legge på meg. ille nok har jeg gått betraktelig ned i vekt, og jeg ser ikke ut! Bilde er ikke vedlagt, du får ikke se meg xD
Klem og kyss fra Robyn.
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 16 Aug 2009 12:48

Für Daìn

Huffert kan dra og besøke moren min på Cuba. Hun kan mislike at du skal slutte, og heller komme å bo hos meg, men hun kan bare våge og nekte det. Jeg skal personlig lemleste det forvokste reptilet. Grr. Jeg kjenner jeg blir dritsur her jeg sitter i personalrommet og har matpause. I dag kom verdens stiligste fyr nest etter deg, inn på Caféen min sammen med en nydelig jente og en barnevogn for trillinger og sa han skulle ha en "A kiss for Daín" og to Cappuchino. Han viste seg å være ingen rigere enn Garry Watcliff, Twiggys superstilige storebror, og gjett hva! Han inviterte meg til Hannah og hans bryllup! Da jeg fortalte om deg til ham (jeg tror jeg hadde kicked-puppy-look), flirte han bare storebror-Garry-fliret sitt og bestemte at du skulle være med. Og du skulle sett ungene. Denise (jente, oppkalt etter Denasy Bother, faktisk), Kevin (Gutt, naturligvis) og Robin (Også gutt) heter de, og de har nettopp fyllt to år. De er rett og slett skjønne. Jeg har lyst på søte små babyer... Ikke få feil ideer, mister. Jeg er ikke blitt straight og jeg har ikke adoptert noe mens du er borte. Og gjett hva, Daìn, Twiggy har begynt i band, og hun har fått seg kjæreste (bassisten)! Han heter visstnok Patrick og er fra Milwuakee i Australia... De er som skapt for hverandre på bildet Garry gav meg, og nå er de i Japan på studiereise. Gud, nå kom det visst en flust med folk, og stakkars Mella får problemer. Hvis Huffert lager NOE TULL for oss.... MWAHAHA, then I'll get the chance to maim her.

Masse kyss og klemmer over alt (hihi) fra Kim! <3


Kjære Robyn, vennen min.
Jeg storgleder meg til du kommer, og jeg har laget mitt eget program for å gi deg et sunt utseende, sånn som du hadde før. Jeg greide å fikse Dain (Han er blitt superhunk nå. Ikke at han ikke var det før, men nå er han ikke så alt for tynn; han ser STERKERE ut, og det er *slurp*), da greier jeg å fikse deg. ^^ Iskremen etter deg er veldig populær. Og jeg har hun jeg jobber med, vet du? Mella, heter hun. Hun 'sitter' på gjerdet, og foretrekker jenter... Og hun er veldig, veldig~ pen. Ghihihi, nei, nå leker jeg Amor. Vel, i allefall. Jeg har sydd noe til deg. Det er en pute i form av en stjerne med armer på, som skal passe på deg. Du får ikke knivstikkes vekk fra meg igjen.
Jeg er uendelig glad i deg, Robyn.
Klem fra Kim.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 15 Nov 2009 16:24

Kjære Denasy.

Jeg beklager at jeg ikke har skrevet til deg. Kors på halsen, det skal ikke gjenta seg; og vet du hva? Hvis du kommer hit, kommer stamkundejentegjengen min til å gå fra konseptene, so wear a hat, og sjekk om du ikke kan få deg bart eller noe. Jeg har snakket bittelitt med Dwarzie-pus, men det er lenge siden. Kaféen min er et fantastisk sted, og jeg er blitt veldig populær. Dessuten bor jeg sammen med Daín nå! Han går gompiske legestudier, og får veldig gode karakterer. Jeg er så stolt av ham. =3
Jeg håper du har det fantastisk, og jeg skal hilse å si at jeg har kjøpt alle CD-ene dine så langt. Masse klemmer fra Kim!

Darius!
Så utrolig hyggelig at du har fått deg en kjæreste! Du må fortelle meg mer om henne. Jeg har det veldig bra her i London, og du må komme å besøke meg en dag! Du er blitt så stor... Jeg husker første gang vi møttes og du var... Tolv-tretten. Lille søte Darius er blitt så stor..Og jeg er SÅ stolt av deg og skolearbeidet ditt! Kick som ass, vennen min! Jeg har begynt å selge cookies som heter "Darius", og hjemmelaget vanilje og karamell-Iskrem som heter "Little Eàmané". Det er utrolig hvor mye inspirasjon du kan hente fra venner!
Klem fra Kimmie!
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron