Mimretråd - Vinterfestival 2012

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Ryder F. Sempers » 12 Feb 2012 22:56

Mimretråd over Vinterfestivalen 2012. Post det du måtte huske. Samme hva det er. Gode, dårlige, morsomme, fine, koselige, glemte, interessante, kjedelige osv. osv. POST! Gjerne bilder også.

Jeg kan begynne. Jeg husker på søndagen at jeg hadde professorene etter meg hele tiden. Det var aldri et sekund uten de, ettersom de liksom skulle passe på meg. Det gikk fra Kalle Wiltersen til professor Stikling og tilbake igjen hele dagen. Det fine med det var at jeg fikk mine egne vaktbikjer, så jeg koste meg skikkelig da jeg bare spankulerte bort til Smygardbordet, satte meg ned der og hadde Kalle Wiltersen i ryggen som satte seg redd ned vedsiden av meg. Alle Smygardingene så med vantro på det hele! Priceless! <3
Bilde
Vi leter etter noen som kan bry seg.
Brukerens avatar
Ryder F. Sempers
Fjærpenn
 
Innlegg: 458
Registrert: 18 Jul 2011 16:29


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Ella Iselin Howells » 12 Feb 2012 23:03

Hadde det så gøy under frokosten på søndagen da Luka helte vann i hodet på Stine og meg.
Helt først, da vi skulle hente oss drikke, glemte Stineseg helt og tok et helt glass som hun bare måtte gi bort xD. Og første gangen Luka henta vann til oss (hun skulle gjøre det to ganger) så måtte hun passe på å ta skikkelig lite, for vi orka jo ikke noe vann egentlig xD. Så hun kom tilbake med sånn sykt lite vann. Lo så godt <:
Følte det var det første dramatiske jeg var med på, da! (Og forsåvidt fant opp) Så jeg er stolt! 8)
Bilde
Brukerens avatar
Ella Iselin Howells
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2760
Registrert: 21 Feb 2010 15:10
Bosted: Oslo, Norge


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 12 Feb 2012 23:39

Ahh, takk.

Gud, det er så mye. Professor Slur. Elsker fyren. Da jeg dyttet Chanette på ham. "De vet hvor de skal sette beina, frøken Waterfall." Hoho. Liker at han kalte Sabine for Waterfall, altså <3 Og herre, et av høydepunktet var angrepet, sånn seriøst. Det var beyond spennende. Det var ikke noe problem å spille fortvilet heller, for man ble så revet med. Og wæh, glemmer aldri at jeg forsov meg første morgenen, og kom for sent til frokost. Eller da omtrent hele skolen fikk arrest, og vi bare var en liten gjeng Smygardinger igjen, samt et par fra Ravnklo. Kall meg gjerne rar, men jeg syntes egentlig magihistorie var litt koselig, jeg da - vi var liksom så off at det gjorde ikke noe at vi satt uten lærer i et kaldt og mørkt rom x)

Og wæh, serr, så mange av minnene mine er med Chanette, det er ille xD Da vi klemte ved sofaen, da vi klemte i Storsalen, da vi klemte i kjelleren, da vi klemte på oppholdsrommet, kosestundene på rommet hennes (høhø), fryse ihjel ute, angrep og sammenfalling på golvet, nitrist pianospilling, evinnelige avskjeder, hun som kalte Marit preppen, da vi ikke hilste at all den første kvelden (lololol!), å gjøre leksene hennes, veldig mye snakk om horing og Tidust og Preppen, stjeling av brillene til Sabine imens hun var i arrest og så bli jaget rundt for det, vill dans... Gud, det er så sinnsykt mye.
Gråtgråthjertehjerte ;u; <3

Også mange andre awesome ting, med klassen og slikt! Sånn som alle de gangene jeg falt ned i snøen i FMSK, bare fordi Sabrina er elendig i magi D: Ogogog da Kalle spurte om Sabrina ville prøve å lamme en medelev, og jeg bare: "Helst ikke," og Telonius kom: "Hvorfor ikke? Dårlig selvtillit?" Og Sabrina var litt sånn "challenge accepted," og uten et ord bare gikk og lammet offeret, fuck yeah! Høh, jeg fant ikke transfigurasjon eller urtologi sånn kjempespennende, men jeg lagde i hvert fall blomster til Sabine x)

Jaokay, det er mye man kunne skrevet, men høøøh, begynner med dette, jeg.


Ja, også må jeg bare takke alle sammen for en fantastisk helg, og for å være slike awesome og åpenhjertede mennesker. Runa og Kamilla (og Julie også, egentlig): En million takk for at jeg kunne henge på dere i starten, siden jeg var så alene xD Og Siw: To millioner takk til deg for at jeg fikk dele rom med deg, for jeg hadde vært helt ensom og lost om jeg måtte bo alene ute i anekset. Og for all annen hjelp, veiledning, medfølelse og støtte. Simen: Takk til deg også, for litt diverse veivisning, små samtaler og rollespill. Hjertehjerte på dere alle som var der!


EDIT: For ikke å glemme da Dult hadde gått ut av salen, og litt etterpå hørtes hosting utenfra, som kom nærmere, og vi trodde det var noe som hadde skjedd med Dult, og så kommer Cielle inn, og alle glor på henne når hun setter seg, og så begynner liek hele salen å le xD

EDIT2: Hardcore sitering av Istid i transfigurasjonstimen.
Sist endret av Tidus Phoenix De Angeles den 05 Aug 2012 10:47, endret 1 gang
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Nila Lamont » 13 Feb 2012 01:04

Jeg likte da han lille håsblåsingen lammet madame Bloeuf(?), og vi faktisk fikk plusspoeng fra Kalle for det. Det jeg husker best er vel da smygardgjengen skulle hente noen fra Ravnklo som skulle i arresten. Først fikk Abigael arrest siden de skulle "skåne" prefekten. Så fikk Holly arrest for å løpe i gangen. Da Nila og Lyra trodde at de var trygge ble de visst hentet ned i arrresten likevel.

Og folka, omfg<3 Savner alle så mye! Kjemper for å holde tårene inne.
LIKE A GLOVE.
Brukerens avatar
Nila Lamont
Ministerkandidat
 
Innlegg: 236
Registrert: 09 Okt 2011 12:06


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Nila Lamont » 13 Feb 2012 01:08

Og forresten, hei Ingvild! Superkoselig å snakke med deg! Håper på å se mer fra deg!
LIKE A GLOVE.
Brukerens avatar
Nila Lamont
Ministerkandidat
 
Innlegg: 236
Registrert: 09 Okt 2011 12:06


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 13 Feb 2012 08:43

Nila Lamont skrev:Og forresten, hei Ingvild! Superkoselig å snakke med deg! Håper på å se mer fra deg!

Sjæl ass! Det var kjempekos! n_n Savner alle folkene, i grunnen. Sukktrist.
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Amarant » 15 Feb 2012 21:00

Jeg kan skrive mye her jeg! Men det jeg husker best er vel Kalle/Ace, den gale gale og atter gale læreren/dødseteren! x3 Jeg syns virkelig han var awesome! Stell av magiske vesner fikk jeg ikke så veldig mye med meg fordi jeg var til avhør (a) etter å ha gjort noen punkter som stod på en lapp med Serena Amrige og Cain Dixon! x3 Som å gå 3 ganger rundt bordene i storsalen, holde oss på nesa i en halvtime, legge staven på Herr rustning og si "Alohamora", telle alle trappetrinnene opp høyt, gå rundt borgen og ta på alle hjørnene med staven og gjenta det baklengs. Og med alle vokaler på "Au"...Så tellingen vår ble veldig rar x3 Men dette førte jo til angrepet på skolen da ^^' Heh..og avhørene jeg var inne på x3 Fikk voldsomme problemer for det ja :P

Også har vi jo noen hendelser med Slur/Trygve, selv om de er litt interne så skriver jeg dem til de som måtte skjønne de.

Slur: "Tigergutt...Du skulle ikke tilfeldigvis ha sett en rosa gris gå forbi her?"
Ama: "Nei, Professor" *Knekke sammen i latter*

Slur: *Stå med ansiktet nesten helt oppe i Amas ansikt* "Frøken...Min veske....er pakket..med...........tusj"
Ama: *Knekke totalt sammen i latter mens Trygve sliter med å holde latteren tilbake han også*
Almeria: "Hva?! Hva sa han? Hva skjedde?" *Se sjokkert ut og prøve å få kontakt med Ama*
Ama: "Tusj....tusj...TUSJ!!" *sitte sammenkrøllet inntil veggen og ha latterkrampe*
Almeria: "Tusj?" *Ha et slikt 'WTH'uttrykk*

Jeg ler så hardt her! x3

Hmm... Var det noe mer jeg husker? Ja, avhørene! x3 Jeg kan huske jeg følte meg virkelig i rollen som Ama for det der var skummelt! x3 Det første avhøret gikk greit fordi Cain var med i samme rom...det andre derimot...når Sara og Hanne begynner å snakke om at Serena hadde sagt alt om planen vår og ville jeg skulle fortelle den også slik at de kunne se om den stemte...vel...problemet var bare at vi ikke HADDE noen plan x3 Utpressingsteknikk! Og det var litt sånn...Slem purk, snill purk-opplegg x3

Noe mer? JA! Glompmakern! x3 Eller, vitsen til Kalle...den var litt for lang, og uinteressant...og kjedelig...og poengløs og alt, men fortsatt så lo nesten alle av den...Glomp! (;

Til sommeren! DA skal det bli mye bråk da! x3 Da skal man på leir og lage liv! Håper bare jeg kommer med!

Og HELT til slutt vil jeg bare takke Anica og alle andre i teamet som gjorde denne helgen så fantastisk for oss. Uten dere hadde dette virkelig ikke gått. Jeg har, gjør og kommer alltid til å se opp til dere på måten dere får til noe så fantastisk! Jeg er evig takknemlig for at jeg tilfeldigvis fikk med meg at det var en nettside og arrangementer i HP-stil! Og tusen takk til alle deltagere! Dere var jo også med på å lage stemning og leven der!
Jeg savner dere! Dere er alle som en familie for meg!<3
Well, well, Lupin. Out for a little walk... in the moonlight are we?
Amarant
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 03 Jul 2010 15:27


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 16 Feb 2012 22:05

GLOMPMAKEREN, JA! XDD

Ogoogog, btw, videoen! Jeg er med i to klipp, yay!
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Channe » 16 Feb 2012 23:11

Av alle ting jeg opplevde på vinterfestivalen, er det glompmakeren, FMSK og de fine stundene med Ingvild jeg husker mest. JEG ER GLAD I DEG, ALTSÅ!11
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Amarant » 17 Feb 2012 23:10

Er ikke sikker...tok liksom ikke helt tiden, men tror den var hvertfall 10 minutter x3
Well, well, Lupin. Out for a little walk... in the moonlight are we?
Amarant
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 03 Jul 2010 15:27



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron