Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Kathelin A. Walker » 17 Apr 2010 15:10

Estrella Nightingale skrev:Jeg husker sokkearresten med Slur. =D
Og "Funker dette?" "Det funker fett"-kommentarene til Nabi og Julla når de la sammen to helt forskjellige sokker. xD
Det var kjempeartig, jeg holdt på å le meg hjel, helt til Humlesnurr kom og sa at det var sokker som ikke hadde et par der med vilje, så jeg, Ainareiel og Anaria(tror jeg) måtte gå gjennom alle de sammenlagte sokkene, for å passe på at det bare var sokker med par i kurven.


Det husker jeg så godt :P
Men det med at vi puttet forskjellige sokker sammen var en litt dårlig idé når vi måtte skjekke
alle sammen igjen etterpå mens Slur sto å så på.... xD
Tror vi sto det i litt over en time eller no.... :D
~Hunting is not a sport. In a sport, both sides should know they're in the game.

~A tragedy need not have blood and death; it's enough that it all be filled with that majestic sadness that is the pleasure of tragedy
Kathelin A. Walker
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 02 Feb 2010 16:08


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Halvblodsprinsen100 » 18 Apr 2010 21:58

Det er en arest jeg husker godt. Jeg fikk vite at jeg hadde funnet ut noe hemmelig om romeld fjoll/fiol eller noe og så fikk jeg arest inne hos bister hvor han først spurte meg om det var sant og så sa at hvis jeg faktisk hadde klart det hadde jeg noe som passet for å bli svartspaner.
Homework wont kil you...
but wy take the chanse?
Brukerens avatar
Halvblodsprinsen100
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 43
Registrert: 14 Des 2008 15:52


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Eàmané Wesenberg » 19 Apr 2010 10:02

*Rummelfiold
*Arrest
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Tari Almina » 13 Mai 2010 22:11

Jeg hadde så jævla mange arrester at jeg kom ut av tellinga. >__>
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Spinderella » 20 Mai 2010 12:31

Tari Almina skrev:Jeg hadde så jævla mange arrester at jeg kom ut av tellinga. >__>

Hadde én, jeg! Med Nathalie, Chezzie og Ramoyo i allefall. Tror det var det. Haff, husker det skikkelig godt. Vet ikke om jeg har skrevet det?
Stod i gangen med Nathalie og Ramoyo og sang Slur-og-Draco-sangen. Så kom han luskende, så jeg og Apple + noen fler løp inn på dass. Han banka på og alle bare "O:". De andre gikk ut vinduet, mens jeg trakk opp, lata som jeg vasket meg på hendene og kom ut sånn "o____o Hva står på, Professor?" ... Mwahahah. Nathalie bare ":}" bak han. xD "Har De synget sanger De også, frøken Wyster?" "Hva? Sanger? Jeeeg har ikke hørt noooeee. :}" Og Chezzie ventet egentlig på meg, og siden hun ikke ville gå da Slur sa det, fikk hun også arrest : p
"Jeg skal ikke synge sanger om Professor Slur" 50 ganger elns = vondt i håndleddet.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Ainareiel Francesca » 20 Mai 2010 13:10

Å skrive 50 straffelinjer nede på kontoret til Nask, på gulvet, klemt fem personer sammen der nede, med et bittelite lys nede på gulvet, DET var fælt. Noen fikk et ekstra stearinlys, som personen måtte HOLDE I, men det funka jo såklart dritdårlig. Ehehehe.
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron