Ivory Yovaile skrev:Eàmané Wesenberg skrev:Ingen som administrerer GS leser dette forumet, jeg bare sier det.
#1 admin right here
Haha, minner meg om da jeg sa at jeg var 100% sikker på at Pam fortsatt stalker forumet, og Pam bare "hei"
Re: Galtvortskolens forslagstråd V2
Haha, minner meg om da jeg sa at jeg var 100% sikker på at Pam fortsatt stalker forumet, og Pam bare "hei" Hello, my name is Kami
|
||
Re: Galtvortskolens forslagstråd V2Det er gøy å se så mange gamle medlemmer som jeg trodde hadde stukket fra GS for godt, også er dere og lurker på forumet
Daniel Soksalot
|
||
Lurking er ordet, ja. Blir dessverre mindre og mindre posting her! "Lykken er to puffer."
|
||
Jeg lurer på om Pam kommer til å randomly dukke opp igjen snart, jeg. Du, jeg har alltid lurt på om etternavnet ditt er med vilje? "Sucks-a-lot" liksom? Hello, my name is Kami
|
||
same, på begge punktene xD
|
||
Haha! Nei det er ikke det xD For meg var det aldri "Sucks-a-lot" før jeg begynte på GS! (Brukte samme navn på Habbo når jeg 'rollespilte' der Daniel Soksalot
|
||
Re: Galtvortskolens forslagstråd V2Mulighet til å få siden på nynorsk? Det hadde vært kult
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest