Daìn skrev:Jeg må bare si at jeg storkoste meg med å avslå søknaden til en av de gamle medlemmene fordi de skrev "D'oh, jeg er selvskrevent medlem, lol." og "Jatakk." <__<' xD
Haha xD "Jatakk" faktisk
Re: Sine's enkle guide for å skrive en ordentlig søknad.
Haha xD "Jatakk" faktisk *´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ Channing
|
||
Jeg har faktisk ikke søkt, men hadde jeg søkt så hadde jeg sikkert gjort noe sånn fordi jeg er en klasse over folk flest blablabkabkaasdadsgshsdj [█۞███████]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂ PEW PEW PEW
▄▅█████████▅▄▃▂ I███████████████████] .◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤......
|
||
Re: Sine's enkle guide for Ã¥ skrive en ordentlig søknad.Jeg syns egentlig folk er litt for streng med disse søknadene. Det er jo ikke like strengt i bøkene/filmene, da. Der skriver de jo f.eks: "Jeg ønsker å melde meg i HIKK for å støtte husnissene," ikke noe mer. Det står ingenting om hvor bra en søknad til DES skal være heller, så det bør egentlig bli mer likestilt å komme inn på begge klubbene, og at kravene burde bli mye mindre. Det er jo ikke sånn "o-store-søknad-ting" --, Det blir for dumt.
|
||
Re: Sine's enkle guide for Ã¥ skrive en ordentlig søknad.DES finnes jo ikke i bøkene, da.
Hello, my name is Kami
|
||
Det blir nevnt, da.. gaah. Du skjønner hva jeg mener. ^^''
|
||
Re: Sine's enkle guide for Ã¥ skrive en ordentlig søknad.Neee-eei? Jeg var med på å komme på navnet. Før het klubben "klysekuleklubben", og det ga ikke mening.
Hello, my name is Kami
|
||
Re: Sine's enkle guide for Ã¥ skrive en ordentlig søknad.I utgangspunktet var DES en gruppe stiftet av eldre GS-medlemmer som var drittlei dårlig rpg fra newbies og som startet et forum for seg selv, men det forumet dævva fordi medlemmene døde. <__<
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
|
||
Klysekuleklubben er jo de som spiller klysekuler da, ikke Det edle selskap :p
|
||
Ja, ikkesant. Men før hette den tilsvarende klubben til Det Edle Selskap "Klysekuleklubben"
|
||
Nei, DES eksisterte på GS lenge før det forumet ble opprettet. Hello, my name is Kami
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester