Re: Soundtrack til karakteren din?Jeg aner ikke med Ella. Vanskelig å si Oo
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?Death - White Lies
Just the Girl - The Click Five Sharada - Skye Sweetnam Vindicated - Dashboard Confessional 4ever - The Veronicas som det også står nederst på profilen min, med linker til YouTube. Jeg føler at jeg burde finne fler da. x__x Uhh.. When I Grow Up - Pussycat Dolls? XD
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?Come Little children - dunno hvem som synger denne. http://www.youtube.com/watch?v=XfI7gSO-Fgc&NR=1
Arcade fire - ready to start Miss Felder
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?I det siste har det blitt mye Rockettothesky, favoritten er A Flock of Cheshire Cats. Og Anja Garbarek, Tori Amos, og Collide. (:
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?Jeg tror mange av ståpåsanger til MUSE passer bra til Marck..
Ka du syns om aksjekursan?
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?Denne er jo perfekt til Martie.
..Åneei. Men til Annie-Marie tror jeg jeg har en del: - Musikkstilen i Wonka's Welcome Song. - Musikken og egentlig teksten også i Never Grow Up. Liksom sånn at hun aldri vil vokse opp, y0. - Alt med Three Little Birds, håhåh. - Hakuna Matata. <3 - Musikken i We Are Golden. Og egentlig i resten av Mika sine "glade" sanger. C: - Og selvsagt denne. loltulla.
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?Tower: It's a small world after all
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?Justin Bieber - As Long As You Love Me
As usally think I ;D gina er litt freaking på... love<3
|
||
Re: Soundtrack til karakteren din?Channe: Forelska i lærer'n XD
|
||