Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenFolkens... Krangelen er over. Tilbake til tema?
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenEr vi ikke tilbake på tema? o_O Ellerrrrr har det forekommet major post-deletion her?
|
||
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenLike this idea
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenHvis dette hadde funka, tror jeg at GS hadde fått litt av magien jeg er vandt med tilbake. <3
Men jo, det vil jo ikke være noe gøy hvis man bare kan ha jobb i Magidepartementet, da. Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenJa. Men litt sånn at man klikker på "Gå på jobb." og så står det for eksempel: "Du er på jobb nå." hvis du prøver og gå et sted (Galtvort/Diagonallmeningen), og jobber du la oss si 1 time får du 100 galleoner.
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenSånne ting krever (Som sagt mange ganger tidligere her) mye tid og flere folk, men jeg liker idèen din og det hadde hvert skikkelig kult om man kunne fått det til :]
|
||
Re: GaltvortSkolen etter Galtvortskolen
Det sier mest om deg. Hello, my name is Kami
|
||
Re: GaltvortSkolen etter Galtvortskolen
+2
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester