Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenNilordien: For å gå videre til temaet. Hva syns DU om ideen om et samfunn for utgåtte elever?
|
||
Re: GaltvortSkolen etter Galtvortskolen
Probably har ikke Anica eller GS-teamet tid til noe sånt. De har jo knapt tid til å administrere sida slik den er nå x] Hello, my name is Kami
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenMen la oss nå si at de hadde det. Hva syns du?
|
||
Jeg syns det er en fin ide, men må være enig med Mane, det er nok ikke resurser til det akkurat nå.
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenJeg tror GS har atskillig større ressuerer enn det vi vanlige brukere vet...
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenNja, det er nettop det som er, vi vet ikke. Men slik det ser ut for meg, så har dem mere enn nok å gjøre om dagen.
|
||
Hvorfor tror du det? Hello, my name is Kami
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenDe har ikke det. Alt de får fra salg av poeng, sommerleiravgifter o.l. går med på å betale sommerleir og juleball.
GS er ikke en lønnsom bedrift, og alle har jobber utenom GS. Det er ikke nok penger til å betale en webmaster, så derfor gjør Simon det gratis. Pluss at han er flink på det, I suppose. Og jeg synes Pynasta vant "krangelen" mellom Nilordien og Telonius. (:
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenJeg hadde liksom avsluttet den jeg da. xD
Det er ikke hva personene bak GS har resursser til, det er GS i seg selv. Det eneste ved en hvilken som helst nettside som koster penger, er at det koster et månedsbetaling/årsbetaling å bruke domenet, såfremt man ikke betaler en webmaster, og vår gjør det jo gratis, så å utvide GS handler hovedsakelig om tre ting: Kunnskap om programering og koding, Tid og arbeidslyst, masse kunnskaper om harry potter universet. Så hva mener folk med at vi ikke har resursser? Det eneste som hindrer gs i å utvide seg er: 1. For dårlig server 2. Det faktum at de som kan gjøre noe (Admin-timet, crewet og Anica) antagelig vil nyte ferien sammen med venner og familie i steden for å bruke ferien på en nettside, noe jeg har full forståelse for. Sist endret av Telonius P. Parker den 02 Jul 2010 11:37, endret 1 gang
|
||
Jeg syn at du skal slutte å være så jævelig frekk hele tida. Jeg er drittlei av deg.
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester