Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenIsabel, kan du som admin slette innleggene som omhandler krangelen mellom meg og Nil? Inkludert dette innlegget?
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenFor å være helt ærlig så syns jeg dette er en rimelig god idè.. Men det er sant som de andre sier.. Dårlig med ressurser..
Sånn, fornøyd nå Simen? Endelig leste jeg og kommenterte Og.. Kremt.. En ting Nilordien.. Du kan ikke forvente at folk ikke skal slenge dritt til deg når du gjør det mot dem.. Du slenger virkelig dritt til alle som sier deg i mot.. (Bemerk.. Dette er ikke drittslenging.. Dette er en konstantering av fakta ) Vær fortsiktig.
Du kan aldri sove trygt. Kjøttulf er alltid nær. Og kommer å voldtar DEG Ja, akkurat xD Bestillingstråd Responstråd Dikt 8D
|
||
Re: GaltvortSkolen etter Galtvortskolen
Jeg er enig med deg, Lotta... ^^'
I dette tilfellet er mitt valg rett OG enkelt. Å det er fordi jeg bare skal skrive noen ord: Nilordien, om du ikke klarer å holde de "slengbemerkningene" dine (noe jeg bruker av mangel på et bedre ord.) for deg selv, så slutt å post i tråden min!
|
||
Re: GaltvortSkolen etter Galtvortskolen
Okay, dude, seriøst, hvordan var det frekt? For ikke å snakke om "jævelig frekt"? Det var size 15 mini-spydig, på det meste. Du må alvorlig talt roe deg litt ned, nå. Butthurt, much. Telonius, jeg er ikke admin lengre, og jeg har ingen forum-makt bortsett fra awesomeness. x) & ja, det er vel "tid og arbeidslyst"-ressursen det er større behov for, om dette skulle blitt en realitet. Eller hvertfall tid og arbeidslyst hos personene med punkt 1 og 3.
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenJammen gaah jeg gidder ikke fjerne sånn over halvparten av alle innleggene i tråden xD
Hello, my name is Kami
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenJeg synes... At hvis folk venter til de har roa seg ned, for de ble nok garantert sint, når de leste det forrige innlegget. Hvis man venter til man er rolig, og behersket, blir nok inlegget mindre støtende for den andre part, og i tilegg, inneholder det nok flere gode argumenter.
(Mod Sommerz, inkludert mange andre ansatte i JaGex.) Du kan, du burde bare ikke.
|
||
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenJeg slenger aldri dritt først. Og srsly, care.
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenSamme faen hvem som slenger dritt da. Uansett så er det jævlig umodent av folk å ødelegge et emne bare fordi de har lyst til å krangle. Faen, føler du deg fornærmet så suck it up og ta det via pm. Herregud, er det mulig.
Jeg liker idéen, da. Den er fiiiin. C: Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
|
||
Re: GaltvortSkolen etter GaltvortskolenTakk for all entusiasmen! Jeg setter virkelig pris på at så mange støtter ideen min. ^^
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester