Gabrielle Misouteri skrev:Herrgud! Galtvort er en magiskole, hvort viktig er det om du har rosa hår, da? Så lenge du RPG'r sånn at andre ikke føler seg truffet RL og slikt. Jeg mener at du spiller etter dine egene regler. Men jeg er enig, mange føler at de bedre en alle andre. Men hvem er det? Alle smygardingene skal ikke være Emo eller goth osv. De er ikke BITCHER, de er kjent for å være snørrhåvne, veslevoksene og sette seg foran alle andre fordi nesten alle er fullblods.
De er ikke prostituerte! De skal ikke kle seg derretter heller! Når man går i 1 er man elleve eller tolv i 2 tolv eller tretten. TRETTENÅRINGER er ikke horer!
Det er i allefall min mening!
Det er greit med litt sære hårfarger (bare det ikke er naturlig); se på Ainareiel f.eks. Jeg er enig med deg i at man kan spille litt etter sine egne regler, men her skriver vi sammen med flere, og man må forholde seg til hva andre synes er greit også. Smygardinger er ofte slue, overlegne, ambisiøse, selvsentrerte og gjerne kalde og beregnende. Men det betyr ikke at alle trenger å ha alle de trekkene. Jeg skjønte egentlig ikke helt hva du ville frem til med Smygardeksempelet, men...
Jeg er forøvrig enig i at bildene bør være realistiske. Det er ikke vanlig at elleveåringer har bryster som ser ut som de er fulle av silikon, eller at de går rundt i miniskjørt og trange topper. Men nå kommer vi inn på den store bildediskusjonen.