For lite mobbing på GS?

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Isabel Hunter » 24 Aug 2010 21:43

Marion Bother skrev:Den håndmengden til Telo her funker dårlig uansett, ettersom hverken Denasy, Marion, Kasandra eller Hunter´ne er særlig aktive lenger. Og flere av de gamle medlemmene slutter faktisk fordi stålgrepet Anica hadde på siden har forsvunnet. Og når vennene til en karakter slutter, slutter karakteren selv.

Eller bare fordi karakterene går ut av skolen? Jeg holder personally på å utvikle ny karakter.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Moe Alice Rainfall » 24 Aug 2010 23:50

før jeg starter, tilgi meg for alle skrivefeil, slurving med stor bokstav og gjentagelser. Det er ikke det vi diskuterer nå uansett.

jeg har et glimrende forslag for hvordan det kan løses, vel glimrendei mitt hode hvertfal.
de litt mer erfarne, eller eldre brukerne som man så pent kaller det her kan begynne og være mer synelig i chatten og rollepsille på de de mener er riktig måte. så kansje galtvortskolen utvikler seg i den retningen dere vil ha den, enten det eller dere får akseptere at en ny "genrasjon" rollespillere har invandert galtvort. Og vi blir stadig fler.
for tro mneg, det skjer ingenting når alt dere gjør er og lage et forum hvor dere kritiserer de umodne, og fremmer forlsag for og fjerne dem alle (den var til deg Telonius).
en annen ting er at man slettes ikke behøver og være en slimål av en mobber for og gå i smygard, hvertfal ikke sist jeg sjekket, Sist jeg sjekket holdt det lenge å ambisuøs og slu, og fullblods, hvertfal delvis fullblods (feks en far som er gomp og en mor som er fullblods)
og si at alle som går i smygard er onde trollmenn som mkobber og kverker og er ute etter å ta over verden ville være det samme som og si at hver eneste muslim er en terrorist, fordi mange av de vi i vesten anser for og hver terrorister, er muslimer.
og sist jeg sjekke er ikke hver eneste muslim terrorister, faktisk er det ytterst få av dem.

Med fare for og gjenta meg selv, vil dere ha oss flinkere? kom i chatten og rollespill med oss! Ikke forvent at vi blir mestere uten hjelp, ta kontrakt, send om'er, veiled oss. Lag nye førsteklassinger så dere kan menge dere ed oss yngre og mer barnslige folk. Snakket en gang med enn syvende klassing som hadde denne komentaren "snakker ikke med yngre folk fordi jeg selv måtte gjennom trakasering for og være nybegyner når jeg starta". tror dere den holdningen vil få oss nye bedre? ikke i det hele tatt.
så kom ned fra deres high and almighty asses og hjelp oss! ikke bare kritiser oss sønder og sammen. for tro meg, det er ikke lett og hvere ny på den siden her når alt man hører er at man rollespiller "feil" og at vi er ubrukeloige umodne idioter hele gjengen.
opgg desuten, jeg er fast tilhenger av storsal chatten, og hitil har jeg aldir sett noen av disse 1-3 klassingene som har sex, og som dere alltid maser om.

- med beste hilsner "en av de uerfarene nybegynnerne (andreklassing) som kun tenker på sex, mens jeg stresser rundt og spiser muffins, og blir bestevenner med smygardinger selvom de åpenbart burde mobba rollen min sønder og sammen"
Sist endret av Moe Alice Rainfall den 25 Aug 2010 14:51, endret 1 gang
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 25 Aug 2010 14:37

Enten det, eller drite i å klage. Det jeg ofte ser, er "gamle" medlemmer som er så opptatt med skole, venner, jobb etc at de ikke har tid til GS, men å klage på de nye medlemmene har de tid til.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Moe Alice Rainfall » 25 Aug 2010 14:52

det er jo selvføgleig en annen veldig god løsning x]
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Twiggy Watcliff » 25 Aug 2010 18:30

Jeg er glad i Moe. :3
Å la være å klage er sikkert en god løsning. Mang et hjertesukk har unsluppet meg når jeg har sett noen av de nye medlemmene rollespille idiotisk, det skal jeg innrømme, men jeg skal også innrømme på vegne av meg selv og andre at vi var like latterlige da vi var nye, alle sammen... Og det er jo det er jo det mye av nostalgiaen vår går ut på, er det ikke? Jeg vet at mange irriterte eldre elever har skrevet lange tekster om hva vi kan gjøre, fått med seg folk, nærmest startet grupper med "hjelperollespillere" og så har omtrent alle medlemmene i disse gruppene lent seg tilbake, klappet seg på skulderen og overbevist seg selv med "nå har jeg gjort noe bra, jeg har fått skrevet navnet mitt opp på lista, nå har de værsågod å bli flinkere mens jeg spiller WOW eller raider facebook". Litt som kommunismen: Basistanken er flott og nobel og alt det der; det bare funker ikke så bra i praksis. Alle må ta et tak. Og jeg vet at tråden ikke helt handler om dette akkurat nao, men anygays.

Og Moe, vennen: Det med cybersex-community er nok ikke bare ment til de nye medlemmene som liksom er i førsteklasse og finner seg kjæreste og blir gravide. Ta en kikk på en del profiler til eldre medlemmer; "h*n er gjerne åpen for å dele seng med random person et par netter, før h*n går over til en ny random person" og lignende. "Space of aids" som noen en gang sa til meg. Christ almighty, det er ikke bare barna som begår feilene her. De lærer av de beste.

Forslaget til Telonius var (no offense), som tidligere nevnt, på trynet. En for alle, alle for en; Hvis 11 664 elever skal slettes, skal vel pokker meg de 10 siste også slettes og være tvunget til å starte på nytt.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Moe Alice Rainfall » 25 Aug 2010 18:35

det har jeg faktisk loagt merke til. Og når jeg tenkte på hva jeg skulle skrive var definitivt det der en delø av tankegangen, dessverre var det glemt når jeg skrev ned den teksten min x]
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 25 Aug 2010 19:02

Twiggy Watcliff skrev:Jeg vet at mange irriterte eldre elever har skrevet lange tekster om hva vi kan gjøre, fått med seg folk, nærmest startet grupper med "hjelperollespillere" og så har omtrent alle medlemmene i disse gruppene lent seg tilbake, klappet seg på skulderen og overbevist seg selv med "nå har jeg gjort noe bra, jeg har fått skrevet navnet mitt opp på lista, nå har de værsågod å bli flinkere mens jeg spiller WOW eller raider facebook".

Der har du meg. Bortsett fra det med å skrive seg opp på en liste. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Telonius P. Parker » 25 Aug 2010 22:25

Ok, slutt å nevn hvor dumt det er! Jeg mener jeg ba oss "Legge den lite gjennomtenkte ideen død?" tidligere i tråden?
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Telonius P. Parker » 25 Aug 2010 22:30

Dessuten var jeg nettopp ferdig med en svært strevsom og irritabel dag, btw, så jeg beklager forslaget, det var i all anstendighet både umodent, og idiotisk, og jeg angrer at jeg sa det.
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Isabel Hunter » 25 Aug 2010 22:31

Det finnes en edit-knapp. Bruk den, vær så snill.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 32 gjester

cron