For lite mobbing på GS?

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Melody Malfang » 07 Mar 2011 20:34

Alt er blitt så galt nå etter at GS ble "noob fisert" Det er nesten ingen det går ann og ha seriøs RPG med lengre
"Our loved ones never die. They stay with us forever. -Sirius Black
Melody Malfang
Skytsverge
 
Innlegg: 402
Registrert: 01 Feb 2009 16:43
Bosted: Litt overalt


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Channe » 08 Mar 2011 09:25

Det er mer det at .. mobbing og sånn kan være veldig vanskelig å få til. Man bør liksom ikke gå for langt heller..
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 08 Mar 2011 18:53

Om alle bare slutter å spise muffins, rulle rundt på golvet, si "meg" i stedet for "jeg" og generelt slutter å oppføre seg som ungene på SubScene, vil nok alt gå bra. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Daniella V. Frances » 08 Mar 2011 18:57

Eàmané Wesenberg skrev:Om alle bare slutter å spise muffins, rulle rundt på golvet, si "meg" i stedet for "jeg" og generelt slutter å oppføre seg som ungene på SubScene, vil nok alt gå bra. 8-)

Sorry for offtopic, men hva er galt med ungene på SubScene? o_o
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Joke Luminou » 08 Mar 2011 19:40

Channe skrev:Det er mer det at .. mobbing og sånn kan være veldig vanskelig å få til. Man bør liksom ikke gå for langt heller..


Jeg synes nesten at det er problemet, jeg. Folk klarer ikke å skille mellom RPG og RL så om man finner på å "mobbe" dem, så reagerer de med a) "jeg har ikke gjort deg noe???!!???", "hvorfor er du så slem? ))):::))):", "ikke bland deg inn i noe av dette!!!!11" i parentes b) lasher out om hvor slem du er iRL c) forandrer personligheten på karakteren fullstendig, f.eks når folk som skriver at karakteren deres er ei uskyldig, lita jente som er håpløst ydmyk og ikke vil gjøre en flue fortred plutselig blir en høyrøsta, arrogant drittunge som slenger om seg med slibrige bemerkninger tvert noen finner på å fornærme vedkommende.

Sod it.
“There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
Brukerens avatar
Joke Luminou
Legende
 
Innlegg: 5940
Registrert: 26 Des 2009 23:21
Bosted: Rogaland


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 09 Mar 2011 13:45

Daniella V. Frances skrev:
Eàmané Wesenberg skrev:Om alle bare slutter å spise muffins, rulle rundt på golvet, si "meg" i stedet for "jeg" og generelt slutter å oppføre seg som ungene på SubScene, vil nok alt gå bra. 8-)

Sorry for offtopic, men hva er galt med ungene på SubScene? o_o

De er hyggelige, er ikke det. De fleste av dem er, however, oppmerksomhetssyke og prøver å være ting de ikke er. Å rulle rundt på golvet, for eksempel, er ikke noe man vanligvis føler for å gjøre.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Sine Metu » 11 Mar 2011 13:53

Eàmané Wesenberg skrev:
Daniella V. Frances skrev:
Eàmané Wesenberg skrev:Om alle bare slutter å spise muffins, rulle rundt på golvet, si "meg" i stedet for "jeg" og generelt slutter å oppføre seg som ungene på SubScene, vil nok alt gå bra. 8-)

Sorry for offtopic, men hva er galt med ungene på SubScene? o_o

De er hyggelige, er ikke det. De fleste av dem er, however, oppmerksomhetssyke og prøver å være ting de ikke er. Å rulle rundt på golvet, for eksempel, er ikke noe man vanligvis føler for å gjøre.



... jeg rullet rundt på gulvet i går. Men jeg følte for å gjøre det, da. Og... ingen så det, så det gikk bra.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Marth Akamatsu » 14 Mar 2011 09:20

Ahahahahahahah lol Carina. <3
Brukerens avatar
Marth Akamatsu
Professor
 
Innlegg: 6890
Registrert: 26 Des 2008 00:10


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Sine Metu » 15 Mar 2011 15:16

Det verste er at det faktisk er sant xD
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg MikuDeRose » 26 Mar 2011 23:16

Merkelig nok er jeg enig. [Det kjennes virkelig rart å si seg enig i at det er 'for lite' mobbing... O.O]

Men for en dag sia eller så dukket det opp et interessant notat på oppslagstavla:
Beskjed til alle Smygardinger:
Av:
Lettie Williams
I det siste har Galtvort blitt fullstendig innfisert av grumsepakk og halvkaster. Det er muligens noe mer intrikat å merke seg dette hvis det skjer gradvis, men grensen er nådd. Vi må slå oss sammen og jage bermen ut!

Kan dette være et forsøk på å få i gang en skikkelig rpgkrig mellom half blood-haters og folk som støtter gompefødte? :?
"I'll teach the lot, And treat them just the same." -Hufflepuff
Hvorfor tror alle at dette betyr at ikke får til noe!? ¤.¤
Brukerens avatar
MikuDeRose
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 68
Registrert: 23 Okt 2010 14:13



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 34 gjester

cron