For lite mobbing på GS?

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Alegra rockwille » 20 Aug 2010 18:49

Jeg har vært her i snart 5 år også assa.... xD
IK Start te æ dør <3
Alegra rockwille
Rumpeldunkkaptein
 
Innlegg: 339
Registrert: 13 Feb 2009 16:04
Bosted: Frosta


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg SuperDiinaa » 20 Aug 2010 21:04

Det vil være virkelig urettferdig for dem som virkelig har arbeidet med brukerne deres, og jeg vil så også pointere for deg at du har glemt virkelig mange av de gamle brukene, som også er gode til å RPGe. Stephanie, Spinderella/Cleo, Eàmané, Marilyn, Needa, Odelia, osv., osv. Personlig har jeg også selv vært medlem siden sluttningen av 2007, er bare ikke aktiv i chatten x}

Forskjellsbehandling, hvilket det så ville bli, er dessuten også urettferdig. Forestill deg at du akkurat var blitt medlem av siden fordi du først oppdaga siden nå. Så ble du plutselig bare sletta fordi du ikke var en av de gamle brukene. Det ville jo nok være litt irriterende. Hvis du forstår? ^^'

Ellers er jeg enig i hva som har blitt skrevet her i tråden, Smygard-folka skal bli litt mer skarpe på det. Ville ønske jeg selv kunne være Smygarding, men er "strannet" i Ravnklo :p

Edit:
Stavefeil hist og pist ja, gidder bare ikke gå over innlegget nå x]
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 20 Aug 2010 21:16

Ja, okei. Siden jeg er smygarding kan jo jeg mobbe folk? Det hadde faktisk vært helt naturlig for min karakter å gjøre det, så jeg kan begynne med det.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 20 Aug 2010 21:20

Leah Kiowa Laurence skrev:
Telonius P. Parker skrev:...da beholdt de bare en håndfull, erfarne brukere...

Det er jeg ikke enig i. Hva med de som ikke er like erfarne brukere, men er glad i brukeren sin, har strevd med å få den slik den er og ha den slik den er.
Dessuten kan ikke administratorne plukke ut noen favorittbrukere de vil beholde på GS, det er urettferdig.

Enig. Særlig siden jeg ikke stod på listen din. >_>
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Daniella V. Frances » 20 Aug 2010 21:26

Jeg er enig, men det med den listen var litt raart. Som andre sier blir det urettferdig hvis ALLE untatt "yndlingene" blir slettet. Også burde Eàmané stått på lista.
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Ainareiel Francesca » 20 Aug 2010 21:35

Eàmané Wesenberg skrev:
Leah Kiowa Laurence skrev:
Telonius P. Parker skrev:...da beholdt de bare en håndfull, erfarne brukere...

Det er jeg ikke enig i. Hva med de som ikke er like erfarne brukere, men er glad i brukeren sin, har strevd med å få den slik den er og ha den slik den er.
Dessuten kan ikke administratorne plukke ut noen favorittbrukere de vil beholde på GS, det er urettferdig.

Enig. Særlig siden jeg ikke stod på listen din. >_>


+2
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Spinderella » 20 Aug 2010 21:51

Hva faen? De mest erfarne brukerne? Hallo, det er vel en aldersgrense på elleve-tolv år eller noe her, er det ikke det? Alle som har meldt seg inn her har en eller annen gang begynt fra scratch når det gjelder rollespill. Det var utrolig teit sagt. Definér erfaren GS-bruker, liksom.
Hvis du virkelig er så preppen på det og vil bare ha "perfekte" rollespillere med deg, lag et jævla rom som er perfekt for deg og dine perfekte med-brukere som er minst like erfaren som deg.
Spørsmål; Har du rollespilt med alle? If not, åssen kan du da vite hvem som er erfaren nok og ikke? Skal vi ha audition?
For FYSJAMEG. Jeg har bare vært her siden 2006, ikke halvparten så lenge som mange her sikkert, men dét var teit sagt.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Telonius P. Parker » 20 Aug 2010 22:03

Favorittbrukere? Det er snakk om at de personene bak brukerne kan rollespille skikkelig, i motsettning til hva folk flest kan. BTW; Jobbe hardt hvis de registrerer seg på nytt, javel, mhm, ok. Du, jeg jobbet i tre hele måneder med å planlegge min rollefigurs livshistorie fra fødsel til død, og vet du hva? Alt det harde arbeidet ligger i hodet. De vet jo hvordan figurene deres er, selv om brukerne på registreres på nytt.

Dessuten er noen profiler som må redigeres på nytt, som faktisk er det ENESTE problematiske, en lav pris å betale for at GaltvortSkolen skal få tilbake den gamle magien.
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 20 Aug 2010 22:04

Spinderella skrev:Hvis du virkelig er så preppen på det og vil bare ha "perfekte" rollespillere med deg, lag et jævla rom som er perfekt for deg og dine perfekte med-brukere som er minst like erfaren som deg.

DES, anyone? xD
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Spinderella » 20 Aug 2010 22:04

Eàmané Wesenberg skrev:
Spinderella skrev:Hvis du virkelig er så preppen på det og vil bare ha "perfekte" rollespillere med deg, lag et jævla rom som er perfekt for deg og dine perfekte med-brukere som er minst like erfaren som deg.

DES, anyone? xD

TES. Telonius' Edle Selskap.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 39 gjester