Re: Gamle profilerHahaha, denne husker jeg. XD Lagde halloweenprofil til Channe fordi jeg var lei av min gamle profil. Gud, så stygg! xD Edit: Ooog så må jeg vise denne, da:
|
||
Re: Gamle profilerOmg, den første profilen, Steph!! Elsk!! XD<3<33
|
||
Re: Gamle profilerJeg døde litt av profilene til Channe, spesielt navnet, herreknud XDXD
"Lykken er to puffer."
|
||
Re: Gamle profiler
FUUUUUU!!!111 XDDXDX
|
||
Re: Gamle profilerI det minste stavet ikke forbokstavene i navnet noe >___>
|
||
Takk, Rei. <33<<3
|
||
Re: Gamle profilerNoen av mine hundre forskjellige profiler.. Hahah herregud, ikke le.
^hahaha lol ingenting stemmer ^Cleo sin gamle, denher suger balle. Var en profil som var inspirert av Ainareiel sin daværende profil, herregud jeg var så fan x) ^herregud, sjekk så annerledes Cleo var.. wow. Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
|
||
Re: Gamle profilerOmg, awesome tråd! Hahah. Warning: lang post.
Fineste paint-profilen. <3 lol. Første "fancy" profilen til South. Fra.. idk. Enten høst/vinter 07, eller tidlig 08. Poster bare to deler av den. Og så bestemte jeg meg for å bli flink: And another one: Den siste er så jævla støgg, men den er faktisk nyere enn nr. 2. Her er den nyeste jeg laget. Ikke .gif med belongs to øverst, dessverre. Den filen bare klikker ved opplasting. Og sååå.. første Cheryl-profil! Laget sommeren 08. Aaaaand, this one. Sykt bra lesbarhet. Nææt: And then: Savner Cheryl. Gryffindork. One of them.
|
||
Re: Gamle profilerÅh, jeg har alltid beundret profilene dine og redigeringene dine generelt, Synne. <3<<3<3
|
||
Naaaw. Thanks! *-* Gryffindork. One of them.
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester