Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Evelyn kommer til å ta over godteributikk til foreldrene..
You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som når karakteren din slutter påHahaha, Carolin.<3
Daniella blir.. Jeg er usikker. Tror hun blir noe med eliksirer, eller så dør hun tidelig. N vet jeg ikke helt hva blir, men han vil jobbe i Russland sitt magidepartement. BAZINGA
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥hvis det ikke var for at Voldemort var borte for lengst tror jeg faktisk lille Willow kunne endt opp som dødseter. men det er vel egentlig ikke en jobb. Tror desuten det er store sjangser for at hun blir profersjonel rumpeldunkspiller.
(du får lov og kalle meg Mari)
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Annabelle skal jobbe under departementet i følge henne selv. Det vil hun nok også. Shalott vil ende opp med å eie en blomsterbutikk som spesialiserer seg innenfor solsikker og relaterte planter.
Smaker som fargestifter etter klokken to på ettermiddagen.
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Loveleen kommer sannsynligvis til å overta morens bakeri i Wales, siden hun er eldst (men det må man diskutere med Phoebe), ellers starter hun nok en dyrebutikk elns.
Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant.
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Willy vil bli rumpeldunk reporter i Aftenprofeten. Hun vil også jobbe i Depardemange i gompeavdelingen
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Perigoe blir antakeligvis leder for en skummel og småkriminell gjeng.
Interessant. Absolutt interessant.
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Har endelig funnet ut hva Terocone kommer til å bli: falkeoppdretter. Han vil bo i et lite hus oppe på fjellet sammen med kona si, oppdra falker og selge dem til eksentriske trollmenn som vil ha et litt kulere alternativ til ugle.
Hello, my name is Kami
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som når karakteren din slutter på
Jeg vil ha en sånn falk Uansett, tror Maurice og Catherine ville jobbet sammen. På hva, det er jeg ikke sikker på. Lærlinger av Olivander, kanskje?
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Hmn.. Tror serr Sabine ender opp i sånn kriminell gang før eller siden.
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest