Re: Uttale av navn.Jeg har alltid trodd at det var Larkita...
You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
|
||
Re: Uttale av navn.Mitt er ikke så veldig vanskelig, da.
Violet Fransesca Sunday = Vaiolet Franshesca Søndei I solemnly swear that I am up to no good.
|
||
Re: Uttale av navn.
Samme, nedtur. ): we set fire to our insides for fun.
|
||
Re: Uttale av navn.ja skal bare forklare fornanvet til faren til sara tilfelle noen snakker om ham til henne
Tamm Tar i ann (jeg skriver hvordan jeg sier det på min dialekt så vet ikke om det er det samme for dere)
|
||
Re: Uttale av navn.Mitt navn er enkelt å uttale ;D
G-I----NA hihi
|
||
Re: Uttale av navn.Ser jeg skrev på forrige side for to år siden, men ettersom jeg ble kvitt de karakterene for lenge siden tenkte jeg at jeg kunne oppdatere
Nathaira Magaidh MacCeallaich Nathaira er vel den som folk sliter mest med - først utalte jeg det feil selv :p Men poenget er jo bare at man må få med seg den skotsk-gæliske utalen. Da blir det vel noe slikt, tenker jeg meg: na-THAI-ra (ikke næ-the-rah, men 'thai' som i 'thailand' på engelsk) mæggi (akkurat som i Maggie) mækk-KELL-egg Manhattan Gwenhwyfar Johnson Mandy er ganske enkel, egentlig - dessuten er mellomnavnet mye greiere en det ser ut til x) mæn-HATT-n (akkurat som i bydelen Manhattan, jeg antar de fleste kjenner til den) gwinn-i-VER (utales likt 'Guinevere', Gwenhwyfar er bare et walisisk alternativ) DJÅNN-sen
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester