Ok, her kan vi diskutere om DERE tror GS vil følge bok seks å sju. Hva vil skje? For min del håper jeg vi etterhvert vil oppleve at Humlesnurr dør. (Karakteren, jeg hyller deg enda rektor! ^^') og at vi har en DIGERT rollespill der vi opplever at Professor Minerva McSnurp - som da heter Rektor Minerva McSnurp i steden - forteller at Humlesnurr er død. Og at hun nå er blitt rektor. Og siden forteller at professor Slur har gått i dekning en stund. For å ikke uroe elevene sier hun det i stedenfor og si at Slur drepte Humlesnurr! Å et annet der vi opplever at Slur kommer tilbake som "Rektor Severus Slur." slik at tiden i bok 7 også kommer. GS's drift er lik, bare at Misfallene straffer litt hardere. Og Slur gir vanlige arrester... Det er en liten rollespillscene der vi ser lærerne kjempe og jage vekk Slur. Å etterpå følger "Slaget om Galtvort." (Der jeg håper det er mulig å snike seg inn i kampene om man besvarer et spørsmål fra boka riktig.) Og når Voldemort er død så kan McSnurp bli rektor igjen. Hva tenker dere? DISKUTER HER! ^^
(I tilfelle noen ikke vil ha noe "Dumbledore-death" eller år sju, vil jeg at alle stemmer her om de gidder.)
Medlemmer:
Telonius Parker.