Pam Channing » 28 Jul 2009 13:26
Om vi skulle følge bok/film 6 og 7 så ville jo det bety at i det 7. året så ville hverken Harry, Ron eller Hermione være tilstedet på Galtvort. Det vil også være mange elever som blir tatt ut fra skolen, og om vi da fortsetter videre når det 7. "året" er ferdig vil de fleste HP karakterene vi kjenner til være ferdigutdannet og ikke lenger være tilstedet på skolen. Snart blir vel Minerva for gammel til å styre skolen også og tilslutt dø av alderdom, og det vil heller ikke være igjen noen av de elevene vi kjenner fra bøkene. Dette kommer til å redusere troverdigheten til GS sitt motto sterkt etter min mening i og med at det ikke er like mye av magien som blir til virkelighet enn det var da det startet. Jeg synes vi skal bremse litt opp ved det 6. året og beholde de gode minnene slik som de har vært i alle disse år. Når det gjelder FMSK læreren så kunne vi jo holde på tradisjonen med at det alltid var en ny person som ble lærer på sommerleiren bare at det er de samme 6 (Krengle, Gulmedal, Lupus, Bister og Slur) som roter for hvert år. Jeg ville med glede hatt gjensyn av hver og en, og det ville virkelig vært sørgelig om ikke GS fikk prøvd ut alle disse lærertypene på sommerleiren. Hver og en har noe eget å by på og vil gjøre sommerleirene langt mer spennendes for de som er med år etter år av elevene.
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ Channing