Tari Almina skrev:OG HARPER'S ISLAND. <333
<3333333333333333
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattning
<3333333333333333 Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningGemma Ward passer helt perfekt i ansiktsformen, øynene (bare en anelse mørkere kanskje) og munnen. Pluss noen mørkebrune krøller og minus noen år hadde hun vært perfekt.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningEr faktisk ikke helt sikker x3
Vanskelig og finne ein Bitch som Alexis xP
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningHmmm... jeg finner ingen utseendemessig, Vila er innmari blek og har sølvhvitt hår... Men hun er fryktelig hyggelig og søt. En yngre Reese Witherspoon, kanskje! Som spiller som hun gjør når hun er Elle Woods i Legally Blonde! Der oppfører hun seg ganske likt Vila.
Sist endret av Vila Nephilim den 14 Feb 2010 14:30, endret 1 gang
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningJeg tror at Leanna er ganske lik Annasophia Robb og hennes rolle som Leslie Burke i
"The bridge to Terabithia". Ikke utseendemessig, men i personlighet og stil Her er et bilde: "Perry hadde ikke skjønt en spøk om'n dansa naken på bordet foran'n iført tevarmeren til Noldus."
- Ronny Wiltersen
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningMillians utseendet ligner nok mest på Kristen Stewart:
Stilen er i likhet med Hilary Duff: Og så personligheten er kanskje i likhet med Ashley Tisdale: Dette er min signatur
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningJuno Temple når hun spiller i filmen 'Wild Child';
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningAlegra
GARANTERT Ashlee Simpson eller hva hun heter Jackson En blanding av dem... Jeg er ikke sikker, men han passer sånn ca midt mellom dem Altså blanding av Jackson Rathbone og Skandar Keynes IK Start te æ dør <3
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningFUMI:
Kim Hyunjoong fra SS501 Bare mye, mye gretnere. NABI: Jodelle Ferland fra Silent Hill osv En halvasiatisk versjon av denne frøkenen. Sist endret av Nabi Kaeisha den 20 Mai 2012 12:20, endret 1 gang
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattning---
Sist endret av Victoria G Sawery den 27 Okt 2015 00:55, endret 1 gang
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester