Hei!
Jeg lurte på om det er andre enn meg som har hørt litt på filmmusikken. Den er faktisk ganske fin. Favoritten min er "Reunion of friends" av John Williams i "The Chamber of Secrets". Den er fantastisk.
Harry Potter filmmusikkHei!
Jeg lurte på om det er andre enn meg som har hørt litt på filmmusikken. Den er faktisk ganske fin. Favoritten min er "Reunion of friends" av John Williams i "The Chamber of Secrets". Den er fantastisk.
|
||
Re: Harry Potter filmmusikkJeg elsker filmmusikken!!
"Perry hadde ikke skjønt en spøk om'n dansa naken på bordet foran'n iført tevarmeren til Noldus."
- Ronny Wiltersen
|
||
Re: Harry Potter filmmusikkFilmmusikken er utrolig vakker! Dersom du har Spotify, må jeg bare fortelle at de har musikken til alle filmene, og omtrent alle spillene
Fortiden er min favoritt "Ginny" fra Halvblodsprinsen. Nydeeelig. Mye av musikken har jeg også sett på Youtube. Men, jeg må si at jeg elsker "Leaving Hogwarts" fra den første filmen. Det er nesten så jeg gråter av hvor vakker Harry Potter musikken er o.o
|
||
Re: Harry Potter filmmusikkSynes det er utrolig kult at de har laget "Skumle Søstre"-musikk,
på soundtracket til Ildbegeret Jeg klarer nesten ikke velge min favoritt, men synes "Living Death" fra nr. 6 og "The Weasley Stomp" (også fra nr. 6) er veldig fine. Ellers er jo den klassiske "Harry Potter"-melodien (hvis noen skjønner hvilken det er) en stor favoritt "Perry hadde ikke skjønt en spøk om'n dansa naken på bordet foran'n iført tevarmeren til Noldus."
- Ronny Wiltersen
|
||
|
||
Re: Harry Potter filmmusikk
Kjøp da vel "Perry hadde ikke skjønt en spøk om'n dansa naken på bordet foran'n iført tevarmeren til Noldus."
- Ronny Wiltersen
|
||
Re: Harry Potter filmmusikk
Døh, jeg fant en Torrent for alle filmene Jeg må spare penger for tiden, så det blir dessverre ikke mye shopping for meg Dette er min signatur
|
||
Re: Harry Potter filmmusikk*dobbeltposte* Har endelig fått lastet dem ned, og jeg har falt pladask for:
Reunion of Friends - John Williams A Window To The Past - John Williams The Story Continues - Patrick Doyle The Quiddich World Cup - Patrick Doyle Foreign Visitors Arrive - Patrick Doyle Harry in Winter - Patrick Doyle Fireworks - Nicholas Hooper A Journey To Hogwarts - Nicholas Hooper Umbridge Spoils A Beautiful Morning - Nicholas Hooper The Sacking Of Trelawney - Nicholas Hooper Loved Ones And Leaving - Nicholas Hooper Spesielt den siste, begynner nesten alltid å gråte av den Dette er min signatur
|
||
Re: Harry Potter filmmusikkMen faktisk, synes jeg dataspill-musikken også er fin! Helt ærlig. Mysteriekammeret spiller jeg en del på data, og musikken er kjempe fin!
|
||
Re: Harry Potter filmmusikkJeg liker "Hedwig's theme best"
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!
I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment. Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest