Zelmilaz Zeldini skrev:Jeg liker "Hedwig's theme best"
Det er vel theme sangen til Harry Potter, er det ikke?
Re: Harry Potter filmmusikk
Det er vel theme sangen til Harry Potter, er det ikke? Dette er min signatur
|
||
Tror ikke det? Er ikke de forskjellige fra film til film? Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!
I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment. Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
|
||
|
||
<3. Og 'Harry In Winter' er litt fin den òg. - Også 'Hogwarts' March'. “There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
|
||
Den er best!
|
||
Re: Harry Potter filmmusikk"Hogwarts Hymn", "A window to the past", "Double Trouble", "Secret off the castle" og "Harrys wounderous words" for og nevne noen. Glad og høre det ikke bare er meg som elsker Harry Potter film musikken
|
||
Re: Harry Potter filmmusikk5'ern har nice sanger <3
Bare søk opp på spotify elns Youtube har bra kvalitet på de under : Fireworks, Prof. Umbridge, Dumbledore's Army, The Ministry of Magic, Flight of the Order of the Phoenix og Another Story er fiiiiiiiiiine <3 Pluss masse annet jeg ikke kan navnet på fra de andre filmene <3
|
||
Re: Harry Potter filmmusikkBladde meg gjennom alle innleggene og ble sjokka over at ingen så mye som nevnte femeren O.o Så kommer Agnes/Ella og setter alt på plass igjen
|
||
Elsker den <3 This dream must end
This world must know That we all depend on the beast below
|
||
Re: Harry Potter filmmusikkHedwig's Theme
og Do The Hippogriff mine to favoritter for øyeblikket endres ganske ofte egetlig
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest