Jeg liker Professor Stikling godt, synes hun virker som en koselig, gammel dame.
Og McSnurp, som egentlig blir bare strengere og strengere for hverdt år, men jeg kan se på henne at hun er mer enn en lærer, på en måte.
Lupus tror jeg må være best.
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Jeg liker Professor Stikling godt, synes hun virker som en koselig, gammel dame.
Og McSnurp, som egentlig blir bare strengere og strengere for hverdt år, men jeg kan se på henne at hun er mer enn en lærer, på en måte. Lupus tror jeg må være best.
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Jeg liker best Pirrevimp, fordi han virker ganske engasjert....
Proud Hufflepuff for ever and ever! Yellow and black is fantastic and thats why it rocks!
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Pirrevimp og Slur.
Pirrevimp virker, som Amina sa, engasjert. Samtidig som jeg syns det virker som en litt søt karakter. :3 Slur trenger vel egentlig ingen forklaring? x__O
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?jeg liker snilhorn men barei bøkene da
vi er alle solbarn av Ludde Lys, bli et solbarn i dag du og! Se her for nærmere info.
Rlblogg: http://thehogwartsgirl.wordpress.com/ huffies <3
|
||
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Hvis jeg skulle hatt alle lærerene på Galtvort ville jeg nok likt Stikling best:D
![]()
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?
Var den rettet mot meg, eller? XD Ahahah.. bare så dere GS folk vet det, jeg er OVER Snape atm. XD
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?
Hæ. Da går jo verden under............. D:
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?.. Samma sa Anaria og Kathy.. oO Menmen.. får ikke jeg lov å gå videre, liksom?
![]()
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Professor Gygrid
og professor Slur ![]() men min absolutte favoritt er professor Lupus
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest