Re: Hvilken av lærerene liker du best?Min er Remus Lupus. Skulle gjerne møtt Slur også da.
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Professor Slur og Professor Lupus
Sist endret av Margaret T. Chapman den 16 Nov 2013 19:23, endret 1 gang
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Jeg liker professorene Slur og McSnurp desidert best. Helt klart!
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Professor Lupus, tror jeg.
I believe in Nargles and Crumple-horned snorkacks.
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Professor Slur og Lupus er best
Og McSnurp, hun er litt sånn mamma-ete Slur er bare litt sånn pappa-ete xD Lol, faren min erter meg (positivt) xD -Æ e trønder, æ, sjøh!
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?I forhold til bøkene og historien, seff Slur.
Men om jeg hadde vært elev på Galtvort, hadde nok Lupus og Gulmedal vært best. Og GYGRIID <3. Vel, den Gulmedal FØR misminneformelen x) Men ellers.. Hmm. Neh, tror Lupus og Gygrid her, ass. Kanskje Snilehorn, for han er så slow-mo' at jeg blir på gråten :'D Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?
Same thing here!
|
||
|
||
|
||
Re: Hvilken av lærerene liker du best?Jeg har sansen for professor Trelawney. Selv om hun er en håpløs sannsigerske, prøver hun så godt hun kan (også det er fult mulig å bløffe seg til gode karrakterer, hvis man har litt fantasi og en lærer som henne ).
blant de lærerne som faktisk lærer elevene sine noe, er Fliwick i høy kurs "My very first job,when I arrived on Earth fresh-faced and dewy-eyed,was nicking a fertility statue from the love goddess's sanctuary in Ur. Morally speaking,this pretty mutch set the tone for my next two thousand years" - Bartimaeus the djinni
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester