Så kom noen med forslag om at vi måtte ha et eget emne om Slur faktisk var skurkete.
Slur er for meg på den gode sida, jobbet jo for Humlesnurr hele tiden. Forelsket i Lily og alt ^^
Hva syns du? Kjøøøør Debaatt! : - D

Derfor er Slur skurk, eller ikke?Den "Favoritt skurk" greia ble til et diskusjons emne om Slur var skurk eller ikke.
Så kom noen med forslag om at vi måtte ha et eget emne om Slur faktisk var skurkete. Slur er for meg på den gode sida, jobbet jo for Humlesnurr hele tiden. Forelsket i Lily og alt ^^ Hva syns du? Kjøøøør Debaatt! : - D ![]()
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?Misforstått, men han var nok aldri den snilleste gutten i klassen heller.
Du kan, du burde bare ikke.
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?Tingen er, at alt kan ikke deles inn i svart og hvitt. Det er gråsoner, y'see?
Slur er definitivt ikke en skurk, men han er ikke den snilleste gutten i gata heller. Han er en såkalt nøytral person. Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?Det er nettop det, tror nok han passet i smygard, men det at han var ond er ikke sant.
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?Personlig mener jeg at Slur er en sutrete emokid som holder grudges og ikke klarer å komme seg videre i livet. Tragisk, ja. Men skurk? Nei.
![]() Hello, my name is Kami
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?Jeg ror du hat et veldig stort poeng der Wesenberg.
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?SLUR ER BEST!111111111111 :>
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?Skuespilleren til slur har RØDT hår!!! Utifra det jeg har hørt...!!!!
|
||
Re: Derfor er Slur skurk, eller ikke?Da hadde han sikkert rødt før? (Les det med liten skrift da vel.)
|
||
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest