Feil i filmene

Her kan dere diskutere bøkene, spillene og filmene.

Re: Feil i filmene

Innlegg Ynnej » 29 Des 2010 19:56

det er litt rart at en så populær film har så mange feil ;)
Ynnej
 
Innlegg: 1
Registrert: 29 Des 2010 19:29


Re: Feil i filmene

Innlegg Leanna C. Bang » 04 Jan 2011 00:22

OGOGOGOG. I sjueren når han hopper utti vannet etter sverdet, så ser du at han har på seg brillene, og da Ronny trekker ham opp ligger de plutselig på kanten av hullet i isen...
Noen av de feilene er litt veldig dumme. Andre skjønner jeg, men, hallo, de burde jo legge merke til NOE.
"Perry hadde ikke skjønt en spøk om'n dansa naken på bordet foran'n iført tevarmeren til Noldus."
- Ronny Wiltersen
Brukerens avatar
Leanna C. Bang
Verifiserum
 
Innlegg: 385
Registrert: 13 Jan 2010 17:58


Re: Feil i filmene

Innlegg Aurora Dariens » 09 Jan 2011 15:04

Det med brillene er en dum feil. PLUSS at det er enda en feil der. Når han hopper uti vannet så legger han tryllestaven fra seg ved kanten av hullet i isen, og så når han hopper skylles det masse vann opp over kanten, og enten så ble tryllestaven skylt ned i vannet, eller så forsvinner den tilfeldigvis :3
Aurora Dariens
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1032
Registrert: 11 Aug 2010 13:35


Re: Feil i filmene

Innlegg Meehan Sarward » 10 Jan 2011 09:42

Hally Felder skrev:
Stephanie W Larcita skrev:Også at Harry egentlig har blå øyne i bøkene, men i filmene har han grønne øyne. (eller var det motsatt? jaja samme...), men det er jo fordi Daniel Radcliffe selv ikke kan ha på linse fordi han ikke tåler det eller noe sånt. Lest det en plass.. men øyenfargen er ikke noe stort problem da så spiller egentlig ingen rolle (:


På coveret av Mysterie kammeret ser man at Harry har fått klare, og grønne øyne. Mens spesielt i film 6 kan man tydelig skimte at han har BLÅ øyne. confusing


Han skal ha grønne. men folksa som lager filmen bare "care i det det er same shit samma det ingen ser det hehehe"
Bilde
Brukerens avatar
Meehan Sarward
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1397
Registrert: 23 Jan 2010 15:12
Bosted: Candy Mountain.


Re: Feil i filmene

Innlegg Marck Carhal » 11 Jan 2011 00:51

Det som blir morsomt å se er hvordan filmskaperne har glemt å ta med småting som skjer som har stor betydning for senere filmer, og hvordan de har løst/skal løse problemene...
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Feil i filmene

Innlegg Moe Alice Rainfall » 12 Jan 2011 00:57

^ +2

noe som irriterer meg, som egentlig er rowling sin feil og en en feil i boka, men fant ikke noe annet sted og skrive det, er at i første bok, så eksiverer humlesnurr LYDLØST. ikke en lyd kan man høre fra den gamle mannen. Fra bak to og utover er det et fint høy krakk eller noe hver gang D:
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Feil i filmene

Innlegg Pynasta Kandarin » 12 Jan 2011 13:40

Moe Alice Rainfall skrev:^ +2

noe som irriterer meg, som egentlig er rowling sin feil og en en feil i boka, men fant ikke noe annet sted og skrive det, er at i første bok, så eksiverer humlesnurr LYDLØST. ikke en lyd kan man høre fra den gamle mannen. Fra bak to og utover er det et fint høy krakk eller noe hver gang D:


Jammen humlesnurr er jo litt spesiell da...

Og har dere merket, i andrefilmen, når noldus eksiverer, så knipser han, og forsvinner i glitter.. WTH?
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Feil i filmene

Innlegg Channe » 12 Jan 2011 15:07

Harry øver på lumos i treer-filmen... e.e
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Feil i filmene

Innlegg Moe Alice Rainfall » 12 Jan 2011 22:44

Pynasta Kandarin skrev:
Moe Alice Rainfall skrev:^ +2

noe som irriterer meg, som egentlig er rowling sin feil og en en feil i boka, men fant ikke noe annet sted og skrive det, er at i første bok, så eksiverer humlesnurr LYDLØST. ikke en lyd kan man høre fra den gamle mannen. Fra bak to og utover er det et fint høy krakk eller noe hver gang D:


Jammen humlesnurr er jo litt spesiell da...

Og har dere merket, i andrefilmen, når noldus eksiverer, så knipser han, og forsvinner i glitter.. WTH?


Humlesnurr lager også lyd siden, så det så
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Feil i filmene

Innlegg Thomas J. Doom » 18 Jan 2011 00:57

Moe Alice Rainfall skrev:
Pynasta Kandarin skrev:
Moe Alice Rainfall skrev:^ +2

noe som irriterer meg, som egentlig er rowling sin feil og en en feil i boka, men fant ikke noe annet sted og skrive det, er at i første bok, så eksiverer humlesnurr LYDLØST. ikke en lyd kan man høre fra den gamle mannen. Fra bak to og utover er det et fint høy krakk eller noe hver gang D:


Jammen humlesnurr er jo litt spesiell da...

Og har dere merket, i andrefilmen, når noldus eksiverer, så knipser han, og forsvinner i glitter.. WTH?


Humlesnurr lager også lyd siden, så det så


Humlesnurr lager lyd når han vil. Han er, som sagt, spesiell.
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39



Gå til Harry Potter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron