|
||
Re: Diskutere generelle ting om Harry PotterAwhahaha, jeg dør litt.
|
||
Re: Generelt alt om Harry Potter....Jeg tenkte først på feks et leksikon, en bok om hvordan alle endte opp og deres historie eller noe, men ettersom det går under kategorien bøker er jeg mer usikker. Skjønner ikke helt vitsen med en ny fanside der fansen kan samles, det finnes tross alt andre internasjonale forum og fansider hvor man kan diskutere hp. Og det er vel strengt tatt ikke så mye å diskutere fremover? Håper ikke det er spill heller , ikke akkurat noe nytt eller spesielt med det. Har rett og slett ingen anelse om hva det kan være, så gleder meg til å få vite det!
"The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.."
|
||
Re: Generelt alt om Harry Potter....Åhhh. Et online-spill hadde vært helt fantastisk.
|
||
Re: Generelt alt om Harry Potter....
Åååh ja. Hello, my name is Kami
|
||
Re: Generelt alt om Harry Potter....tenk så fint om det hadde vært noe alla galtvortskolen, men med figurer man kunne styre og gå rundt med o,o litt som habbo liksom (men for guds skyld, ikke habbo >_> misforstå meg rett plz)
(du får lov og kalle meg Mari)
|
||
Re: Generelt alt om Harry Potter....Ahaahh, jeg husker jeg og Pam diskuterte "Online Harry Potter" over msn en gang.. XD
Men .. kanke denne tråden heller hete Pottermore, da? :(((
|
||
|
||
Re: Generelt alt om Harry Potter....Hello, my name is Kami
|
||
Re: Generelt alt om Harry Potter....Skjønte ikke helt greia jeg heller. Skrive historien på nytt? Skal alle bare dikte i vei?
"The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.."
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester