Re: HP QuizLikte quizen, den var faktisk veldig god i forhold til mange andre der ute. Det eneste var blanding av engelske og norske navn. Fikk 33 av 33, yay. c:
Everything is Snily and everything hurts.
|
||
Re: HP QuizJeg føler meg som alle. Kanskje mest griffing/håsblås, depending on my mood.
Hello, my name is Kami
|
||
Re: HP QuizDette var en passe vanskelig quiz, såpass vanskelig at man må bruke litt tid på den! Jeg fikk 29 av 33, det er en stund siden jeg har lest boka, så har glemt litt av detaljene...
Må si at jeg føler meg mest hjemme i det som står om Håsblås, men at jeg også passer litt inn i det som står om Griffing Proud Hufflepuff for ever and ever! Yellow and black is fantastic and thats why it rocks!
|
||
|
||
Re: HP Quiz
Dette. :p
|
||
Re: HP QuizFortsatt Håsblås + litt Smygard, som vanlig. Velvel.
|
||
Re: HP QuizRavenclaw, without any shred of doubt. Kanskje et snev av de andre husene iblant, men jeg regner med at det er naturlig å føle det sånn innimellom.
“There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
|
||
|
||
Lagde en quizJeg lagde en quiz for en stund tilbake.
http://quiz.start.no/95149 Det er en 100% feilfri quiz ( hvis du ser bort ifra mine skrivefeil da), men jeg vil si at den er LANGT over middels vanskelig, så for de som er Harry Potter eksperter vil jeg si at dere også får en god utfordring. Har enda ikke kommet over en seriøs quiz som er vanskeligere. Håper dere liker den
|
||
Re: HP Quiz
JEG LO. Men hory fack den var vanskelig O_O
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester