Jeg vet jo at han er jøtul, står jo også i bøkene at moren hans var jøtul, mens faren hans var... dverg eller noe, hvertfall veldig liten..
Urhhghgg... Spesielt par.
Re: Pottermore spoilersJeg vet jo at han er jøtul, står jo også i bøkene at moren hans var jøtul, mens faren hans var... dverg eller noe, hvertfall veldig liten..
Urhhghgg... Spesielt par. Everything is Snily and everything hurts.
|
||
Re: Pottermore spoilers
Jeg fikk det til. Var visst bare Google Chrome som ikke kunne vise den, for på Internet Explorerer fungerte alt som det skulle. I believe in Nargles and Crumple-horned snorkacks.
|
||
Mora hans het Fridwulfa, det fikk vi vite i Harry Potter og Ildbegeret (tror jeg det var). Håper at det kommer litt mer info om ham jeg også! Også gleder jeg meg til å lese mer om Slur og Stikling! Pirrevimp hadde det også vært gøy å se litt mere om, men har jo fått endel info om ham allerede! Proud Hufflepuff for ever and ever! Yellow and black is fantastic and thats why it rocks!
|
||
AHAHAAHAHAHA!!1 DU AV ALLE! XDXD Jeg havnet i smygard, faktisk XD
|
||
Re: Pottermore spoilersNeh. :>
|
||
Re: Pottermore spoilersHavnet i Hufflepuff jeg også o.O
You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
|
||
|
||
Re: Pottermore spoilersSlytherin. HVOOORFOOOOR
|
||
|
||
Re: Pottermore spoilersMehhh. Håsblås var gøy å havne i. Gråt og sånn hehhh. Av lykke da.
Men jeg får ikke til noen ting av de eliksirgreiene!!!! Har prøvd mange ganger men jeg får det ikke til!!!!! Hvor hardt skal derre greiene knuses?
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest