Jeg har aldri feilet på å brygge en eliksir før. Høres veldig wannabe ut, men jeg fikk det faktisk til på første forsøk.
Slytherin 8D
Re: Pottermore spoilersJeg har aldri feilet på å brygge en eliksir før. Høres veldig wannabe ut, men jeg fikk det faktisk til på første forsøk.
Slytherin 8D Everything is Snily and everything hurts.
|
||
Re: Pottermore spoilersJeg prøvde meg litt fram med prøve-eliksiren.
Også faila jeg når jeg prøvde meg på Cure for Boils =/ Men klarte det andre gang Og nå holder jeg på med Antidote to Common Poisons, ventetid =/ Vanskelig er det når det er masse å gjøre og liten tid :S Ooog, elsker virkelig alle notater!!
|
||
Re: Pottermore spoilersDet dumme er også at etter det jeg har lest så kommer først andre bok til neste år...
You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
|
||
Re: Pottermore spoilers
... Hvor har du lest det? I såfall blir siden i seg selv utrolig skuffende. Everything is Snily and everything hurts.
|
||
Re: Pottermore spoilerser ikke så lenge til neste år da xD bare 3 månder eller noe. Men husk på at mange (slik som meg) ikke har fått anledning til og beta teste, og dermed heller ikke spille gjennom alt dere alt har gjort. dumt visst neste bok kommer før alle har fått vært gjennom den første, kinda.
(du får lov og kalle meg Mari)
|
||
Tror pointet er at du skal lese boka sammen med de greiene du gjør på Pottermore. Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
|
||
Re: Pottermore spoilersgruer meg bare til de begynner og ta penger for ting jeg ||:
(du får lov og kalle meg Mari)
|
||
På aftenprofeten.blogg.no emn vet ikke om det er sant. Link You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
|
||
Re: Pottermore spoilersJeg trenger hjelp. Hvor finner man den knappen der det står REGISTRER? Om du kommer inn, fint, kult og greier, men forsiden derimot: DEN BLANKESTE nettsiden med den desidert dårligste brukervennligheten jeg har vært borte i.
På toppen, når jeg da ikke kommer inn med brukernavn og passord jeg registrerte meg med, prøvde jeg og få tilsendt passordet og senere brukernavnet pr. mail, men mottok aldri noe automatisk tilbakemelding på noe som helst, slik jeg skulle ha fått...
|
||
Re: Pottermore spoilersNei, det har jeg ikke... Men samtidig: ALLE ANDRE HAR FÅTT DEN!!!
D:
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest