Snape, Tonks og Lupin.
Aka Slur, Dult og Lupus. Slur er uansett min yndling.
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.Snape, Tonks og Lupin.
Aka Slur, Dult og Lupus. Slur er uansett min yndling. Everything is Snily and everything hurts.
|
||
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.Fred and George, men mest Geroge. Elsker de guttene
|
||
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.Bellatrix, Slur, McSnurp, Hermine, Ronny, Luna, Nilus og ofc Harry !
![]()
|
||
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.Jeg liker alle jeg
![]() ![]() Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant.
|
||
|
||
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.Jeg liker veldig godt Luna Lovegood, Neville Longbottom og Cho Chang
|
||
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.Jeg har blitt skikkelig glad i Fredrik Djervell (Cedric Diggory)
|
||
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.Gulla Wiltersen er min favorittkarakter i HP bøkene.
|
||
Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.mine favoritt karakterer er Harry Ronny Hermine Fred Frank Sirius Humlesnurr Og Lupus
|
||
Re: Favoritt karakterer i HP- bøkene.Ronny, Harry og Hermione er selvskrevne. Ellers e eg veldig glad i Fred & George, generelt hele Weasley-familien. Må alltid le av det de sier. Dumbledore, Hagrid, Neville Longbottom, Luna Lovegood og Seamus Finnigan. Men favoritten e Snape. Har alltid likt Snape. Men altså, familien Dursley må ikke glemmes. Syns de er helt fantastiske.
Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant.
|
||