Re: Favoritt karakterer i HP- bøkene.

Her kan dere diskutere bøkene, spillene og filmene.

Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Meehan Sarward » 10 Jan 2011 09:38

Evanna Finkle skrev:Det må nok bli Luna Lovegood. Hun minner meg veldig om meg selv, sånn egentlig.
Bilde
Brukerens avatar
Meehan Sarward
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1397
Registrert: 23 Jan 2010 15:12
Bosted: Candy Mountain.


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Ttr » 15 Jan 2011 14:45

Harry Potter og Albus Humlesnur. :D
Ttr
 
Innlegg: 1
Registrert: 14 Jan 2011 18:37


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Martie A. Wothington » 18 Jan 2011 23:07

FredogFrank, Nilus, Noldus, Ronny, Gygrid og Arthur Wiltersen. Men ikke Cho Chang. Fårr hunn sjyssa harri.
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Inzeckt » 27 Jan 2011 15:38

Min favoritt er UTEN tvil Albus Humlesnurr :D
Inzeckt
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 27 Jan 2011 15:20


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg D.Umbridge » 27 Jan 2011 17:16

Sirius, fordi han gjør alt for Harry og har de rette verdiene. Han trosser familen sin, han er villig til å dø for vennene sine, han er modig og lever et veldig tragisk og bittert liv som han ikke fortjener. Han dør som den Marauderen han var på skolen, modig, ovenpå og litt usårbar.

Nr 2 må være Snape fordi han beskytter Harry selv om han ikke liker han, alt for Lily og for å gjøre opp for sin livs største sorg og anger. Han setter farge på bøkene med sin ubehagelige personlighet og er like mystisk som Tom Riddle himself. Jeg har alltid trodd på Snape fordi jeg kunne bare ikke tro han var så gjennomført ond etter HBP, jeg var sikker på at det var en plan mellom han og Dumbledore. Og heldigvis fikk jeg rett.

Mange også som kommer høyt opp på lista, spesielt Draco Malfoy, Bellatrix og Kreacher. Bellatrix er så gjennomført ond og jeg digger det. Shes got style
‎"The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.."
D.Umbridge
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 48
Registrert: 23 Jan 2011 01:44
Bosted: Trondheim


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Channe » 27 Jan 2011 20:58

Jeg liker ikke Bellatrix. Hun er bare sykt bitch som ikke eier selvrespekt i det hele tatt.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Moe Alice Rainfall » 28 Jan 2011 13:20

D.Umbridge skrev:Sirius,* sett inn masse tekst her* Han dør som den Marauderen han var på skolen, modig, ovenpå og litt usårbar.


æsj, nei. Han døde påen fullstendig tragisk måte. "hei, jeg er liksom super awesome og stuff, men ey, jeg ble drept av et forheng 8D"

en smule ptetisk i mine øyne @___@
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg D.Umbridge » 28 Jan 2011 16:11

Moe Alice Rainfall skrev:
D.Umbridge skrev:Sirius,* sett inn masse tekst her* Han dør som den Marauderen han var på skolen, modig, ovenpå og litt usårbar.


æsj, nei. Han døde påen fullstendig tragisk måte. "hei, jeg er liksom super awesome og stuff, men ey, jeg ble drept av et forheng 8D"

en smule ptetisk i mine øyne @___@


Les bøkene før du uttaler deg om noe som helst. At det er mulig å være så på jordet som deg
‎"The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.."
D.Umbridge
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 48
Registrert: 23 Jan 2011 01:44
Bosted: Trondheim


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Moe Alice Rainfall » 28 Jan 2011 23:08

D.Umbridge skrev:
Moe Alice Rainfall skrev:
D.Umbridge skrev:Sirius,* sett inn masse tekst her* Han dør som den Marauderen han var på skolen, modig, ovenpå og litt usårbar.


æsj, nei. Han døde påen fullstendig tragisk måte. "hei, jeg er liksom super awesome og stuff, men ey, jeg ble drept av et forheng 8D"

en smule ptetisk i mine øyne @___@


Les bøkene før du uttaler deg om noe som helst. At det er mulig å være så på jordet som deg

jeg har lest alle bøkene, mange ganger. Og min tolkning er definitivt at han falt gjennom et forheng og døde. Det var kansje et super badass forheng, med tanke på at man kom til de dødes verden, men det er like fult et forheng. c:

Selvom han ble dytta gjennom forhenga av en formel kastet av Bellatrix døde han fordi han ramla gjennom et freaking forheng. Og det er patetisk.

for go sitere boka, som du påstår jeg ikke har lest:
"det var som om det tok Sirius en evighet og falle. Kroppen hanbs bøyde seg i en grasiøs kurve og sank baklengs gjennom det fillete sløret foran dørhvelvingen"

*masse tekjst jeg ikke gidder og skrive, hvor Harry løper og Bellatrix hyler fornøyd og stuff*

"Han var kommet ned til golvet. Pusten kom i skjærende hikst. Sirius måtte være rett bak forhenget"

se. Forheng. Så hvis du skal komme her og poåstå at Sirius ikke ble drept av et fuckings forheng, så er det vel du som burde lese bøkene om igjen : ))
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Favorittkarakterer i HP bøkene.

Innlegg Inzeckt » 29 Jan 2011 00:52

Hvis du mener det er patetisk av en mann å dø av å falle igjenom et forheng, viser jo det hvor lite du forstår deg på den magiske verden som J.K Rowling har skapt. Det er nok en grunn til at forhenget henger i "mysterieavdelingen" og at selve stedet det heter er kalt "Dødskammeret" om ikke jeg husker helt feil. Det som er med den magiske verden er at ALT og jeg mener ALT kan være dødelig! Bare tenk på hvordan Humlesnurr ville dødd hvis ikke han hadde Severus til å redde æren sin. Så jeg synes det blir helt feil å si at det er en "teit" måte å dø på, men det er jo din mening og den skal du selvfølgelig få lov til å beholde!
Inzeckt
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 27 Jan 2011 15:20



Gå til Harry Potter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron