Re: Hva er favorittboken din?Hm . Jeg liker veldig godt Harry Potter og Halvblodsprinsen da, selvom det selvsagt var synd med Humlesnurr .
Proud Hufflepuff for ever and ever! Yellow and black is fantastic and thats why it rocks!
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Jeg syns Harry Potter og Halvblodsprinsen er best.
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Harry Potter og fangen fra Azkaban.
Jeg vet ikke hva som er så bra med den. Den bare.. mangler ingenting og er aldri kjedelig. Kan simpelthen ikke legge den fra meg når jeg først har begynt. Dødstalismanene er også veldig bra, men savner Galtvort i den.
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Jeg liker best Ildbegeret, tror jeg. Eller, kanskje ikke. Uansett er ildbegeret en bra bok, og jeg husker første gang jeg leste de siste sidene- (Da var jeg ganske..liten xD) Jeg fikk noen utrolige bilder inni hodet mitt, turte knapt å lese. Det bedret seg heldigvis da jeg leste boken tredje og fjerde gangen.
Mel.
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Prizoner of Azkaban(, eller Deathly Hallows).
Jeg turte så vidt å legge fra meg boka, for da måtte jeg se på desperanten på baksiden. ): Kripi sjit ass. Jeg turte så vidt å sove, for jeg var livredd desperantene. Jeg elsker denne boken. =3 Deathly Hallows er en episk avsluttelse på en episk serie. Men jeg savner Galtvort, ja. <3
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Jeg gråt masse når jeg hadde lest siste boka.
Nummer fem er min favoritt, fordi jeg ELSKER Uffert :}
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Hvis jeg skal velge en bok så blir det vel Halvblodsprinsen.
Rowling er så utrolig flink til å skrive så det blir så lett å lage bilder i hodet. Denne Håsblås jenta er blond og dum pass på, det er smittsomt!
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Dødstalismanene. Jeg gråt meg gjennon hele boken og turte ikke legge den fra meg.
Shh .. Little baby, don't say a word. The silent are comeing to take you away...
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Jeg liker HP og Halvblodsprinsen fordi de handler mye om Slur <3
|
||
Re: Hva er favorittboken din?Hm. Tror jeg må si Halvblodsprinsen. Elsker den.
Gryffindork. One of them.
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest