Random skrivegreier for Sinus, lulz

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Sine Metu » 25 Apr 2010 20:29

Og folk kommenterer ikke sakene dine, ikke nødvendigvis fordi de hater deg, men fordi det ikke nødvendigvis er så bra. Smiiiil.


Men så igjen; Hvorfor synes du at det er kjedelig? Er det noe jeg kan gjøre for å ikke gjøre det kjedelig? Eller har du i det hele tatt noe konstruktiv kritikk å komme med annet enn "det er kjedelig"-?
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Nilordien » 25 Apr 2010 20:58

det jeg lager er kjempebra, jeg har virkelig skillz og talent. noe du obviously mangler -.-'

pwnd
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Eàmané Wesenberg » 25 Apr 2010 21:01

Nilordien skrev:det jeg lager er kjempebra, jeg har virkelig skillz og talent. noe du obviously mangler -.-'

pwnd

:lol:
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Sine Metu » 25 Apr 2010 21:04

Jeg prøvde å skrive noe saklig og vittig tre ganger, men jeg måtte bare avbryte for det endte opp med at når jeg så tilbake på innlegget ditt fikk jeg latterkrampe. Så, jeg prøver igjen;

Konstruktiv kritikk, takk? Hvis du vil skryte over de fantastiske redigeringene dine og tingene du lager kan du gjøre det på responstråden din. Og for å sitere Mane;

:lol:
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Nilordien » 25 Apr 2010 21:27

Jeg vil ikke gi deg konstruktiv kritikk og råd fordi jeg ikke vil at du skal bli bedre. lulz
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Sine Metu » 25 Apr 2010 21:33

Nilordien skrev:Jeg vil ikke gi deg konstruktiv kritikk og råd fordi jeg ikke vil at du skal bli bedre. lulz


Med andre ord har du ikke noe konstruktivt å si, derfor lager du deg en billig unnskyldning for å prøve å redde degselv, fordi du vet at du blir eid. Er ikke det litt pinlig med tanke på at jeg er seksten og du er... over tyve, hvis jeg ikke tar helt feil? x]

Vel, jeg tror det er på tide at du krabber tilbake til din egen responstråd nå, sånn at vi andre kan motta og utveksle konstruktiv kritikk, slik det faktisk er meningen at det skal gjøres.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Nilordien » 25 Apr 2010 21:37

Daìn skrev:
Nilordien skrev:Jeg vil ikke gi deg konstruktiv kritikk og råd fordi jeg ikke vil at du skal bli bedre. lulz


Med andre ord har du ikke noe konstruktivt å si, derfor lager du deg en billig unnskyldning for å prøve å redde degselv, fordi du vet at du blir eid. Er ikke det litt pinlig med tanke på at jeg er seksten og du er... over tyve, hvis jeg ikke tar helt feil? x]

Vel, jeg tror det er på tide at du krabber tilbake til din egen responstråd nå, sånn at vi andre kan motta og utveksle konstruktiv kritikk, slik det faktisk er meningen at det skal gjøres.



du kan krabbe et vist sted selv. og jeg kom ikke med en billig unskylding, men du måtte kalle det for det for å prøve å få deg selv til å se bedre ut, for du feiler helt her inne. vedder på at du ber vennene dine kommentere tråden din.
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Sine Metu » 25 Apr 2010 21:44

Dette blir latterlig, Nilordien. Jeg har bedt deg flere ganger om å la være å poste med mindre det er konstruktiv kritikk, og du er tydeligvis ikke interessert i det.

Og ja, jeg ber gjerne folk komme og lese hva jeg har skrevet. Jeg åpner gjerne armene for konstruktiv kritikk. Hvem som helst gjør det, det samme gjelder da virkelig deg. Jeg dikterer derimot ikke hva de skriver.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Nilordien » 25 Apr 2010 21:52

Jeg dikterer da vel ikke! ikke legg ord i munn på meg. Det jeg ba om var positive kommentarer og råd. Ikke sånn dritt som folk har kommet med tidligere i tråden min.
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Random skrivegreier for Sinus, lulz

Innlegg Sine Metu » 25 Apr 2010 21:54

Nilordien skrev:Jeg dikterer da vel ikke! ikke legg ord i munn på meg. Det jeg ba om var positive kommentarer og råd. Ikke sånn dritt som folk har kommet med tidligere i tråden min.


Jeg snakker ikke om deg, jeg snakker om folk som kommenterer i tråden min. Jeg ber ikke dem om å legge igjen det de legger igjen i tråden min akkurat, men det er det du legger opp til.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 30 gjester

cron