Joybird tegninger :3

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Olivia Knopp » 24 Apr 2010 18:39

Fantastiiiisk. ((:
Hva heter RPG-et du tegner for egentlig? Husker jeg var skikkelig hekta på heste-RP ehheheh. ^_
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Alexandra Raven » 24 Apr 2010 19:04

Olivia Knopp skrev:Fantastiiiisk. ((:
Hva heter RPG-et du tegner for egentlig? Husker jeg var skikkelig hekta på heste-RP ehheheh. ^_


oO Ehm... Tegner ikke for noe spesielt RPG. Hvis du sikter til hesten så er det bare mine egne karakteer. Vurderte å bli med i HARPG (Horse Art RPG) på dA, men fant ut at det ville ta for mye tid ^^'
The most dangerous thing you can want, is more.
A. Raven
Brukerens avatar
Alexandra Raven
Prefekt
 
Innlegg: 178
Registrert: 14 Des 2008 22:24


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Olivia Knopp » 24 Apr 2010 21:05

Alexandra Raven skrev:
Olivia Knopp skrev:Fantastiiiisk. ((:
Hva heter RPG-et du tegner for egentlig? Husker jeg var skikkelig hekta på heste-RP ehheheh. ^_


oO Ehm... Tegner ikke for noe spesielt RPG. Hvis du sikter til hesten så er det bare mine egne karakteer. Vurderte å bli med i HARPG (Horse Art RPG) på dA, men fant ut at det ville ta for mye tid ^^'

Oi, misforsto. o_o Men fint ihvertfall. =D
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Alexandra Raven » 25 Apr 2010 14:37

Olivia Knopp skrev:
Alexandra Raven skrev:
Olivia Knopp skrev:Fantastiiiisk. ((:
Hva heter RPG-et du tegner for egentlig? Husker jeg var skikkelig hekta på heste-RP ehheheh. ^_


oO Ehm... Tegner ikke for noe spesielt RPG. Hvis du sikter til hesten så er det bare mine egne karakteer. Vurderte å bli med i HARPG (Horse Art RPG) på dA, men fant ut at det ville ta for mye tid ^^'

Oi, misforsto. o_o Men fint ihvertfall. =D


Okay :3 Takk takk
The most dangerous thing you can want, is more.
A. Raven
Brukerens avatar
Alexandra Raven
Prefekt
 
Innlegg: 178
Registrert: 14 Des 2008 22:24


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Alexandra Raven » 29 Apr 2010 16:07

Bilde
Gave til ei på dA :3
The most dangerous thing you can want, is more.
A. Raven
Brukerens avatar
Alexandra Raven
Prefekt
 
Innlegg: 178
Registrert: 14 Des 2008 22:24


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Nelly D. Elanta » 01 Mai 2010 10:49

Ntaw. Så søt!
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
Brukerens avatar
Nelly D. Elanta
Prefekt
 
Innlegg: 185
Registrert: 28 Jun 2009 18:40


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Alexandra Raven » 01 Mai 2010 10:50

Taakk :3
The most dangerous thing you can want, is more.
A. Raven
Brukerens avatar
Alexandra Raven
Prefekt
 
Innlegg: 178
Registrert: 14 Des 2008 22:24


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Alexandra Raven » 01 Mai 2010 16:43

Bilde
Alex og Olivia (en annen HP OC) :3
The most dangerous thing you can want, is more.
A. Raven
Brukerens avatar
Alexandra Raven
Prefekt
 
Innlegg: 178
Registrert: 14 Des 2008 22:24


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Nelly D. Elanta » 01 Mai 2010 18:37

Aww.. Så søøte! :D
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
Brukerens avatar
Nelly D. Elanta
Prefekt
 
Innlegg: 185
Registrert: 28 Jun 2009 18:40


Re: Joybird tegninger :3

Innlegg Marth Akamatsu » 01 Mai 2010 20:16

Jeg digger tegnestilen din. :D Virkelig, virkelig digger den.
Litt småpirk, tho', er at du burde øve litt mer anatomi. :3 F.eks. på det av Alex (regner med at det er GS-karakteren din?) så burde det bøyde kneet vært litt høyere oppe, rett ved siden av eller litt over det andre kneet... eller eh, vet ikke jeg. Det var det første som slo meg, men da jeg gikk tilbake ble jeg litt usikker. ^^"
På den siste tegningen, virket håret til Alex (tror jeg? rødhåret, sant?) litt rart "plassert" i forhold til måten hodet var skakket på, og det ble litt lite hals. Den høyre hånden hennes (hennes høyre, altså vår venstre... eh, den nede i vannet, da x) virket litt liten, og så litt anspent ut. Tror det kan være noe med at tommelen ikke vises, og at den derfor blir seende mer spent ut. Personlig tror/syns jeg bildet hadde blitt mer avslappende om hun også hadde slappet av i hånden. :]
Føttene til hun blonde tror jeg ikke burde synes så godt - eller vært så høyt oppe, om du vil. Det ser ut som om hun ligger og spenner magemusklene for å holde bena opp i været. : p Med mindre det er meningen, såklart. :3
En ting til - dette er da min personlige mening - er at jeg syns du burde tenke litt mer på hvordan skygge og lys faller. I det siste bildet spesielt, er det liksom bare "generelt skygge- og lyslagt" - ikke noe "herfra kommer lyset, derfor blir det skygger her, og lys her". Det synes spesielt i ansiktene deres, og spesielt i pannen til hun blonde. Jeg ser at du har anstrengt deg med ansiktet til Alex, og at du har tenkt over hvordan skygger legger seg i et ansikt, men det er liksom ikke helt... der, hvis du skjønner. Det er på god vei, men trenger litt øving til. (: Husk at håret danner også skygge!
Ansiktet til hun blonde virker litt rart, men jeg syns du har gjort det utrolig bra i forhold til hvor vanskelig det må være å tegne et ansikt fra den vinkelen.

Jeg er ganske kritisk, beklager. :| Jeg må nesten rose noe også, da!
- Ansiktet til Alex. Du er utrolig dyktig til å tegne ansikter! Og øynene... Jeg kunne sittet og stirret på dem kjempelenge. Det eneste er at det ene er mye "skarpere" enn det andre, har litt mer lys etc.
- Håret hennes, også. Å tegne, farge-, skygge- og lyslegge hår er noe du kan veldig godt. Det virket litt for... "stort" på toppen, men det er superflott ellers. Det synes ikke så godt på håret til hun blonde, men blondt hår er også mye vanskeligere å jobbe med. Om du hadde lagt til litt svake bruntoner her og der, tror jeg det hadde sett litt mer livlig og nyansert ut. (TROR jeg. x)
- Hendene er utrolig flotte!
- Føttene til hun blonde. (Har glemt hva hun heter, sorry. :/) WOW! Føtter er kjempevanskelige - syns i alle fall jeg - men du får det til superbra! :D
- Jeg liker streken din! Den er for det meste veldig rett og pen. Noen steder er den litt pixlete, jeg aner ikke hvilket program du bruker, så jeg har ikke noe råd mot akkurat det...

Alt dette er bare sånn småpirk som jeg hektet meg ved etter å ha stirret måpende på det i et minutt, generelt sett har bildet et veldig fint helhetsinntrykk, og det er det som teller. Ofte kan det være mange ting feil ved en tegning, men at den ser bedre ut med feilene, fordi det bare adder på helhetsinntrykket.
Du er superflink, stå på! Jeg vil definitivt følge utviklingen din fremover. :D
... oi, dette ble lengre enn forventet. :?
Brukerens avatar
Marth Akamatsu
Professor
 
Innlegg: 6890
Registrert: 26 Des 2008 00:10



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 30 gjester

cron