Daniella sine saker.

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Daniella sine saker.

Innlegg Desmond Zielkov » 26 Des 2011 18:58

Du er klar over at (c) ikke.. betyr noen ting? x) Copyright-merket ser slik ut: ©

Men men jeg liker bildet! Spesielt hvordan klokken er i fokus. Though the watermark ødelegger kinda for opplevelsen av bildet.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Toril C Jones » 28 Des 2011 01:58

Watermarken til dA er stygg og alt for visande. Du kan jo prøve å lage ein sjølv som er mindre visande og mindre forstyrrane? (:

Bilete er elles kjempefint! Du har veldig godt fokus og det er ein god idé. Syns svart-kvitt her fungerar utmerket, fordi det kan sei noko om tida som har gått, på ein måte. Tida frå gamledagar, elns. Du kunne kanskje prøvd å plassert klokka litt meir anten til venstre eller høgre, slik at den var meir i det gylne snitt? (Eg er kanskje litt for glad i det gynle snitt og tredeling og sånn) Men den er jo ikkje heilt på midten, så det fungerar jo eigentleg ganske så bra. Einaste som ikkje fungerar heilt som det skal, syns eg, er den store, kvite flekken som er utbrendt litt til venstre for klokka. Den tek veldig mykje merksemd i bilete. Hugs at store, kvite flater ofte tiltrekker seg merksemd, fordi auga våre automatisk går mot det lysaste.

Elles så syns eg du får til det med liten dybdeskarpheit veldig bra og sånn. Og det er vel ditt nye, faktastiske objektiv du brukar? f/1.4? Skulle gjort mykje for å fått meg eit sånt eit (:
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 28 Des 2011 02:34

Sånn, da har jeg lagt ut ny verson uten watermark-saken! (:
Tusen takk for konstruktive tilbakemeldinger! : D
Og ja, det er det nye objektivet! Elsker det allerede, mildt sagt.
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Toril C Jones » 28 Des 2011 11:27

No blei det eit heilt anna bilete :D Mykje meir harmoni med ein gong!
Berre hyggeleg (: Er jo det ein vil ha på bilete, er det ikkje?
Kan eg verkeleg skjønne! Det må jo vere fantastisk å kunne jobbe med så låg blendar.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 31 Des 2011 03:09

Bilde
Full størrelse her; deviantart

Bilde
og her

Er klar over at det er forferdelig(!!!) lys på begge bildene, men jeg prøver meg litt frem; M ble plutselig vanskeligere med 50mm, så bildene blir bare så som så. (: Gjerne kommentarer om hvordan jeg kan gjøre det bedre?
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 31 Des 2011 12:58

^Thanks! Da tror jeg at jeg må lese meg litt opp på det, egentlig. Har aldri gått på mediakurs/gått MK, så jeg har aldri blitt opplært i det - men kan sjekke det ut. (:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Lucifer Satyr » 01 Jan 2012 02:20

Synes du kjører en bra komposisjon på det meste jeg.
Remember me as you pass by. As you are now, so once was I. As I am now, so you must be. Prepare for death and follow me.
Brukerens avatar
Lucifer Satyr
Unevnelig i mysterieavdelingen
 
Innlegg: 2560
Registrert: 31 Jul 2009 16:53
Bosted: Oslo


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Toril C Jones » 01 Jan 2012 21:20

Steph har rett når det kjem til komposisjonen. Sjølv om eg kunne likt å hatt hjartet litt meir til venstre (for å treffe streken i det gylne snitt), så er den likevel fint plassert. Fordi dei sølv-glitter-greiene rammar det veldig fint inn på eit vis. Den heng så fint rundt og sånn. Er så dårleg på å forklare sånn eg. Som du seier, så er det noko gale med lyset på dei. Spesielt på hjaret. For hjartet er mørkare enn det rundt, og det er litt dumt. Syns eg. For det er jo hjartet som skal vere i fokus ;) Og blir M vanskelegare med 50mm? Eg opplevar det motsatte. Kan køyre så låg blendar at eg kan få bra lys inne, sjølv om det er dårleg lys. Fann ut i dag at eg drog med meg heile kamerabaggen heim, og har berre brukt min 50mm i jula (bortsett frå då eg tok nokre macrobilete av lyskula eg har i vindauget då). 50mm er genialt.

Likar òg linjene i det nederste. Dei går veldig fint oppover i bilete og sånn, meda dei som er på barten bryt litt i mønsteret. På eit vis. Det er fint. Eg meiner og her at du burde hatt den plassert litt meir til høgre eller venstre. Veit ikkje heilt om eg likar det at den er skeiv, fordi det får meg til å føle at den faller nedover, på eit vis.

Likevel to flotte bilete. Eg likar veldig godt dei varme fargane som er på bilete her. Gir ein spesiell stemning.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 02 Jan 2012 21:52

Takk for ros og tips, Toril! :D Setter utrolig pris på kommentarer fra dere alle.

Bilde
Se hele bildet her
^Er ganske fornøyd med dette bildet, egentlig - liker fargene og fokuset.

Bilde
Og her.
^Her prøvde jeg meg litt frem med å ha fokus et annet sted enn i det fremste punktet på bildet.
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Toril C Jones » 02 Jan 2012 22:07

Det øverste var nydeleg! Veldig bra fokus! Eg kunne ha tenkt meg litt meir luft på høgresida, fordi vi får ein tangering i form av at kanten på frukten kjem akkurat på kanten på bilete. Fargane på frukten er veldig fine, men eg syns det blir veldig lyst i bakgrunnen. Ser på camera data på dA at du har brukt veldig høg ISO (1600). Kunne gjerne tenkt meg at du hadde brukt litt lågare ISO og kanskje kompensert med ein lågare lukkar og blendar. Når du har så låg blendar som f/1.4, så ville eg brukt den for alt den er verdt når du er inne. For i dei uskarpe partiane blir det fort veldig kornete når du forstørrar den opp i full storleik. Det kunne ha vore fiksa med å legge å kutte av toppen og heller køyrd eit firkanta format. Men elles likar eg bilete. Det er veldig fint. Veldig fint fokus! Og veldig fine fargar på frukten og sånn. Og måten du kuttar kniven på er bra og det same med venstresida.

Huff, eg kommenterar omtrent alt eg har lært i år :P
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron