Daniella sine saker.

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 09 Aug 2010 13:40

Det er lov til å legge ut fotografier her, sant? Hvis ikke, er det bare å slette <_<

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg sesica » 09 Aug 2010 13:44

Jeg tror man kan legge ut bilder, ja. Tommel opp for fotografer, jeg har tenkt på å lage en fotoresponstråd selv! :D

Likte bildene veldig godt, særlig det nederste! :D
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 09 Aug 2010 13:57

Hvilket kamera har du?
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 09 Aug 2010 13:58

Leah Kiowa Laurence skrev:Hvilket kamera har du?


Nikon D90 med kitobjektiv (:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Toril C Jones » 09 Aug 2010 13:59

Sjølvsagt er foto lov! (Om ikkje hadde eg brutt lovverket i eit par år no...)

Må sei eg likte det første hestebilete best. Du har klart å få den bra i fokus, sjølv om det ser ut for meg at den bevegar på seg.
Solbilete er noko "alle" likar. Det skal ikkje så mykje til for å få det til å sjå pent ut. Så dei er fine i seg sjølv, men for meg blir dei litt for "ordinære", om du skjønnar? Kunne gjerne tenkt meg at du anten brukte andre instillingar på kamera (no veit eg ikkje kva kamera du brukar, men det kan sjå ut som om du har speglrefleks? På kvaliteten og sånn, og då kan du bruke andre instillingar enn auto) eller eventuelt brukt eit program (Photofiltre, eventuelt photoshop?) til å gjere det meir dramatisk (: Dette er sjølvsagt opp til kvar og ein. Sol-bileta er teke frå fly, sant? I så fall har du vore heldig med plasseringa di i flyet. Har sjølv prøvd det eit par gongar, men når det har vore fin solnedgang og sånn så har vi vore rett over vingen og sånn.

Du har eit par bra bilete her (: Fortsett å ta bilete framover så skal du nok sjå at du blir endå betre. Om du har speglrefleks; eksprimenter med det! Prøv å gjere nye ting. Prøv å utnytte det at du kan bruke eigne instillingar og liknande (: Og ta til deg konstruktiv kritikk og tips som kjem frå folk (: Det er lov å prøve og feile. Det er som oftast det du blir betre av (:
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 09 Aug 2010 14:02

Toril C Jones skrev:MasseMasse god kritikk<3


Ja bruker aldri auto på kameraet mitt, prøver meg på M hele tiden. Jeg er enig at solbildene kan være litt "kjedelige", siden jeg ikke har redigert de til noe mer dramatisk. Akkurat nå har jeg ingen veldig gode redigeringsprogram, men skal prøve å skaffe meg Adobe Lightroom, så blir det litt mer redigering.

Solbildene er fra fly ja, tok dem på vei hjem fra London :- )

TakkTakk for kritikk og ros alle sammeeen : DDD
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Toril C Jones » 09 Aug 2010 14:07

Daniella V. Frances skrev:
Toril C Jones skrev:MasseMasse god kritikk<3


Ja bruker aldri auto på kameraet mitt, prøver meg på M hele tiden. Jeg er enig at solbildene kan være litt "kjedelige", siden jeg ikke har redigert de til noe mer dramatisk. Akkurat nå har jeg ingen veldig gode redigeringsprogram, men skal prøve å skaffe meg Adobe Lightroom, så blir det litt mer redigering.

Solbildene er fra fly ja, tok dem på vei hjem fra London :- )

TakkTakk for kritikk og ros alle sammeeen : DDD

Takk, takk, takk! Du har forstått kva ein brukar eit speglreflekskamera til! :D Er så lei av folk som brukar auto på alt dei tek bilete av. M<3
Såg at du skreiv du har D90. Du er heldig (:
Det har eg ikkje prøvd, men trur det er eit bra program. Brukar sjølv Photoshop CS5, men ikkje lovleg :P

Det var frå London eg òg prøvde (: Det var utruleg fin solnedgang der. Men stygg vinge var i vegen heile tida.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 09 Aug 2010 14:12

Toril C Jones skrev:
Daniella V. Frances skrev:
Toril C Jones skrev:MasseMasse god kritikk<3


Ja bruker aldri auto på kameraet mitt, prøver meg på M hele tiden. Jeg er enig at solbildene kan være litt "kjedelige", siden jeg ikke har redigert de til noe mer dramatisk. Akkurat nå har jeg ingen veldig gode redigeringsprogram, men skal prøve å skaffe meg Adobe Lightroom, så blir det litt mer redigering.

Solbildene er fra fly ja, tok dem på vei hjem fra London :- )

TakkTakk for kritikk og ros alle sammeeen : DDD

Takk, takk, takk! Du har forstått kva ein brukar eit speglreflekskamera til! :D Er så lei av folk som brukar auto på alt dei tek bilete av. M<3
Såg at du skreiv du har D90. Du er heldig (:
Det har eg ikkje prøvd, men trur det er eit bra program. Brukar sjølv Photoshop CS5, men ikkje lovleg :P

Det var frå London eg òg prøvde (: Det var utruleg fin solnedgang der. Men stygg vinge var i vegen heile tida.


Åhja, kjenner problemet med vingene. Når vi kom litt lengre fremover kunne jeg ikke ta bilder av solen mer, fordi da ble vingen bare i veien. Var ganske heldig med både plassering og tid, vi var hjemme rundt klokken 12 om natten : )
Har brukt lightroom litt, men det var når jeg jobbet litt hos en fotograf i noen dager. Er kjempefornøyd med D90, fikk det til konfirmasjonen :3
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Daniella V. Frances » 09 Aug 2010 14:18

Sorry hvis dette blir dobbelpost
Bilde

Bilde
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Daniella sine saker.

Innlegg Toril C Jones » 09 Aug 2010 14:24

Vi òg var heime frå London i 12-tida om natta o_O Men så går det fly kvar dag til Bergen frå London på den tida då. Og heldige som har jobba hos ein fotograf! Har ikkje jobba stort i studio eg. Fekk prøve meg litt i haust på skulen, men då var det "Her er nøkkel og blitz-sko. Have fun!" x)

Dei to siste der var awesome! Likar svært godt kontrastane der! Svart bakgrunn og svarte og kvite/grå kle. Og så den raude fjøra og det raude håret! Finfin kontrast (: Likte spesielt godt det nederste. For fargane passa veldig bra til sinnstemninga personen visar (: (Og så syns eg ho likna litt på Bree Hodge frå Frustrerte Fruer. Heh... Ja. Det var random)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 40 gjester

cron