Marion's new art~

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Marion's new art~

Innlegg Nathanee Safirius » 13 Mar 2011 13:35

Hvilket program bruker du, da? n_n
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Marion's new art~

Innlegg Nathanee Safirius » 13 Mar 2011 15:59

Aah, jeg likte aldri Photoshop selv. Det er et bra program og stuff men ikke egentlig egnet til tegning, men redigering, etter min mening. Jeg ville bedt deg laste ned sai (for det har en del dagers prøvetid) og se hvordan du liker det. :3 Jeg likte det med en gang og det er mange på forumet som jeg vet tegner i det nå, så du kan jo prøve. Og Gimp er jo også out there, gratis. Det hjelper ikke å tegne i et program du ikke liker, for da blir man ofte frustrert og stuff mens man tegner og så blir tegningene aldri helt bra. o3o Får håpe du finner noe.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Marion's new art~

Innlegg Esmeralda Asimka » 14 Mar 2011 23:43

susan pevensie skrev:
susan pevensie skrev:
Pynasta Kandarin skrev:Den er jo bare helt nydelig! Og hvis det er første gangen du prøver deg på PC, så 0_o


tror ikke det er første gangen :3 en still meget pent


åja da er det supert x3

Så om det hadde vært f. eks 4. gangen hu tegna på pc, så ville det ikke vært supert? o.o

Kjempefin tegning Ina. Men jeg er enig i at øyet er litt for lite, og at du burde tegne i SAI i stedet for photoshop
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Marion's new art~

Innlegg Eàmané Wesenberg » 06 Apr 2011 01:59

Utrolig bra kropp, bortsett fra en ørliten detalj som har med plasseringen på beina og underlivet. Det slutter for langt oppe. Sett bakfra kommer rumpa hennes til å se merkelig ut. Skuldrene burde også være litt høyere oppe. Men du har skills, og blir bedre og bedre ^^
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Marion's new art~

Innlegg Nathanee Safirius » 06 Apr 2011 06:09

Jeg er litt uenig med Mane. Jeg syns den ser ok ut, bortsett fra at overkroppen er for stor fra navlen og ned, sånn som jeg ser det. Jeg får ikke til sånne fine hofter når jeg tegner. x.x
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Marion's new art~

Innlegg Pedusa Tinkerbell » 06 Apr 2011 11:33

Mehe, jeg vil også kunne tegne sånn. Du er utrolig flink! :3
Pang! Du døde! Moahaha >:]
Dette er en veldig farlig link.
Brukerens avatar
Pedusa Tinkerbell
Fjærpenn
 
Innlegg: 460
Registrert: 02 Aug 2009 23:57
Bosted: Fantasien min


Re: Marion's new art~

Innlegg Nathanee Safirius » 07 Apr 2011 02:40

Hm. Jeg syns du er flink med farger og uttrykk, og skyggene du lager er rimelig detaljerte, og pene. Du har however noen anatomiske feil. F.eks, hvor er egentlig kinnbeinet, og hvordan er formen på ansiktet? Sånn som du har tegnet det nå ser man liksom ikke hva som er kinn og hvor det går fra kinn til hake. Jeg syntes øynene også er litt vel skjeve, men det kan godt være sminken som gir meg den illusjonen. Underleppa virker også altfor liten. Ooog hun er ganske kraftig der halsen joiner skuldrene; det pleier å være et guttetrekk. Jeg pleier å tegne det tynnere på jenter.

Jeg er kritisk, så om du ikke vil ha så mye kritikk skal jeg stfue. xD Jeg syns at du har gjort en veldig god jobb, selv om jeg sier mye som kan forbedres. Så ja keep it up. :3
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Marion's new art~

Innlegg Vila Nephilim » 14 Apr 2011 14:42

*Synger* Og du er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink! Ja, du er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fi-i-i-iiink! :D
Veldig bra tegning av kropp. Du er flink med farger, og har en egen tegnestil. Stå på!
Vila Nephilim
 


Re: Marion's new art~

Innlegg Pynasta Kandarin » 01 Jun 2011 07:49

Den var fin! Liker fargeleggingen! Også bildet du så etter synes jeg det var godt gjort å gjøre bikini om til uniform! ^^'
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Marion's new art~

Innlegg Desmond Zielkov » 01 Jun 2011 07:59

Så okei, du tegnet over (tracet) en annens persons tegning?
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron