Marion's new art~

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Marion's new art~

Innlegg Desmond Zielkov » 01 Jun 2011 11:01

Det er jo bra. Ville mye heller likt å sett noe du faktisk har tegnet selv, though.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Marion's new art~

Innlegg Channe » 01 Jun 2011 17:17

Desmond E. D. Kikou skrev:Det er jo bra. Ville mye heller likt å sett noe du faktisk har tegnet selv, though.

Så lenge man har tracet lovlig, og gjort resten selv med farging og greier, syns jeg ikke det er teit å gjøre det. Det hjelper å trace en god del, for man lærer en god del på det. Jeg syns bildet var bra gjort, selv om det kanskje mangler litt skygge i ansiktet.

Syns uansett at om du skulle kommet med noe, kunne du sett på det hun hadde gjort, og ikke lagt deg oppi at hun tracer.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Marion's new art~

Innlegg Desmond Zielkov » 01 Jun 2011 17:55

Øy, slapp av? Jeg er fullt klar over at hun fikk lov til å tegne over av artisten, så det går jo fint. Det fikk jeg jo vite etterpå jeg spurte. Er det galt av meg å si at jeg foretrekker å se hennes egne verk ovenfor de hun har tegnet over? Unnskyld meg for å verdsette originalitet. Var jo ikke som om jeg la ut om hvorfor jeg ikke liker tracing, eller hvorfor hun ikke burde trace. Jeg spurte et spørsmål. Og nei, man lærer fint lite av selve tracingen. Du lærer hverken anatomi eller proporsjoner. Mange bruker tracing for å øve seg på fargelegging, ja, jeg er klar over det.

Og javel, siden du absolutt vil jeg skal komme med noe angående fargeleggingen så synes jeg at det er fin fargelegging til å være tredje gang med tegnebrett. Spesielt på håret til hun med det brune håret. Savner litt mer jevne kanter, og det blir litt mye "gloss" overall.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Marion's new art~

Innlegg Moe Alice Rainfall » 01 Jun 2011 18:12

^ jeg har faktis lært mye av og tegne på den måten (: riktignok har jeg aldri tracet, men har kopiert relativit nøyaktig flere ganger. Har blant annet lært meg hvordan knær/legger/neser/munner kan tegnes. Bare for og envne det ^^
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Marion's new art~

Innlegg Desmond Zielkov » 01 Jun 2011 18:17

Moe Alice Rainfall skrev:^ jeg har faktis lært mye av og tegne på den måten (: riktignok har jeg aldri tracet, men har kopiert relativit nøyaktig flere ganger. Har blant annet lært meg hvordan knær/legger/neser/munner kan tegnes. Bare for og envne det ^^


Det er ikke det samme. Å se etter hvordan noe ser ut, og kopiere det er mer hjelpsomt, ettersom du må selv finne ut hvor du skal plassere hånden, hodet og resten av kroppen skal være for å få det likt mest mulig, enn å tegne en linje over en form. Riktignok mest hjelpsomt å lære anatomi via å tegne etter ekte folk. Aktmodeller og sånt.

Og beklager Marion, er ikke meningen å diskutere tråden din ned.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Marion's new art~

Innlegg Vila Nephilim » 25 Jul 2011 10:21

Det beste jeg vet med digitale tegninger er alle nyansene av farger som blir brukt. Jeg liker virkelig det du har gjort med silken og hvordan du har fått til lyset i bildet, skyggene, skinnet i silken. Veldig fine nyanser.
Vila Nephilim
 


Re: Marion's new art~

Innlegg Pedusa Tinkerbell » 08 Aug 2011 09:59

Ååh! Den var så søt!
Pang! Du døde! Moahaha >:]
Dette er en veldig farlig link.
Brukerens avatar
Pedusa Tinkerbell
Fjærpenn
 
Innlegg: 460
Registrert: 02 Aug 2009 23:57
Bosted: Fantasien min


Re: Marion's new art~

Innlegg Daniella V. Frances » 16 Aug 2011 09:16

ÅH INA, ENHJØRNINGEN. Den var så søt. Og ballerinaskoene var kjempefine.
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Marion's new art~

Innlegg Nathanee Safirius » 17 Okt 2011 02:45

Hvorfor får ikke folk respons for tiden? D:
Ang. siste du la ut: Selve id-kortet er feil, men det er en hel del anatomiske feil på det lille bildet. Blandt annet skal avstanden mellom øyne være akkurat et øye (hvor du har gitt for mye avstand her), nesa og munnen er for nært hverandre og nesetippen ligger ikke i skygge like that. Ørene er også skjeve.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Marion's new art~

Innlegg Nathanee Safirius » 17 Okt 2011 03:03

Marion Bother skrev:Oh. Tegningen har nok ikke jeg laget. En venninne laget det til meg. Trodde jeg skrev det på. :c

Oh, nei. <: Men da så.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron