Marias lekeboks.

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Marias lekeboks.

Innlegg Gabrielle Misouteri » 08 Apr 2011 09:51

Hei! Da har jeg for alvår begynnt å tegne på pc. Jeg bruker ikke tegnebrett, men mus.
Jeg er absulutt ikke veldig flink, men det er jo en start da. Programmet jeg bruker er Photoshop.
Jeg trenger litt hjelp til å tegne fint, så det er bare å kommentere.

Bilde
Det aller første bilde jeg tegna på Photoshop. Jeg er litt fornøyd med håret, men det er det eneste.
Hei folk
Brukerens avatar
Gabrielle Misouteri
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 31
Registrert: 08 Apr 2011 09:41


Re: Marias lekeboks.

Innlegg Nathanee Safirius » 09 Apr 2011 05:27

Etter min mening er jo ikke Photoshop det beste å tegne i da. :3 Å tegne med mus er vanskelig, og uten tablet blir realisme-ishe tegninger spesielt vanskelige å få til. Pixel-art med mus er enklere da. Du har godt utgangspunkt, da, ser det ut som.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Marias lekeboks.

Innlegg Gabrielle Misouteri » 10 Apr 2011 14:32

Nathanee Safirius skrev:Etter min mening er jo ikke Photoshop det beste å tegne i da. :3 Å tegne med mus er vanskelig, og uten tablet blir realisme-ishe tegninger spesielt vanskelige å få til. Pixel-art med mus er enklere da. Du har godt utgangspunkt, da, ser det ut som.


Ja! Det er utrolig vanskelig, og jeg ser jo at jeg ikke kan tegne kropp. Hah. Men jeg tror jeg har et tegnebrett på loftet så skal finne frem det. :) Her er noen til, som jeg tegnet mens jeg var på hytta.

Bilde
Det er vel det jeg er mest fornøyd med til nå.

Bilde
Prøv å tegn i bilen! Jeg må si deg at det ikke er lett. Jeg har nemlig prøvd.
Hei folk
Brukerens avatar
Gabrielle Misouteri
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 31
Registrert: 08 Apr 2011 09:41


Re: Marias lekeboks.

Innlegg Channe » 10 Apr 2011 16:01

Jeg liker hårstråene i det siste bildet. :D

Uhm.. uansett, så kan du prøve å tegne hodet mer.. avlangt eller.. idk, men ikke sånn at det går bredere, og bredere oppover.. Ogog.. mennesker har ikke _så spiss hake. XD Men jeg liker måten du fargelegger på, da. :> Og selve tegnestilen din er søt
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Marias lekeboks.

Innlegg Gabrielle Misouteri » 14 Apr 2011 18:29

Channe skrev:Jeg liker hårstråene i det siste bildet. :D

Uhm.. uansett, så kan du prøve å tegne hodet mer.. avlangt eller.. idk, men ikke sånn at det går bredere, og bredere oppover.. Ogog.. mennesker har ikke _så spiss hake. XD Men jeg liker måten du fargelegger på, da. :> Og selve tegnestilen din er søt


Takk :)
Jo. Jeg har selv stusset over at det var noe galt med hodet. Skal prøve neste gang. Jeg kommer kanskje senere med et utkast av den ene fortellingen min..
Hei folk
Brukerens avatar
Gabrielle Misouteri
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 31
Registrert: 08 Apr 2011 09:41


Re: Marias lekeboks.

Innlegg Gabrielle Misouteri » 16 Apr 2011 18:28

Oops. Dobbelposte.
Bilde
Her er den nyeste. Er ikke fornød med den, men den må ut :).
Hei folk
Brukerens avatar
Gabrielle Misouteri
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 31
Registrert: 08 Apr 2011 09:41


Re: Marias lekeboks.

Innlegg Pynasta Kandarin » 27 Jun 2011 21:47

Håret ble på en måte litt flatt under hattebremmen... Men ellers er den kjempefin! Liker fargingen av håret, Men du kunne kanskje skyggelagt litt mer?
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron