Konkurranse mellom Nath og Moe

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Hvem synes du er flinkest til å tegne?

Stemmeperioden gikk ut 08 Mai 2012 01:40

Nathanee
16
46%
Moe Alice
19
54%
 
Antall stemmer : 35

Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Moe Alice Rainfall » 08 Apr 2012 14:43

joooo :C Stemme stemme ~~
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Sine Metu » 08 Apr 2012 16:29

Forskjellig tegnestil, men jeg liker renheten i Nath's tegninger og det faktum at personligheten til den hun tegner gjenspeiler seg i tegningene sine. Hun har også (etter min mening) et bedre grep om anatomi og skyggelegging.

Det jeg liker best med Moe's bilder er atmosfæren i den, og det kan Nath lære av. All in all velger jeg Nathanee, men nivået er ikke så fryktelig ulikt.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg MikuDeRose » 08 Apr 2012 18:31

Dette er virkelig vanskelig, ettersom begge har bilder jeg ikke liker, og begge har bilder jeg syne ser fullstendig fantastiske. Når jeg endelig tror jeg har bestemt meg, dukker det opp et motangrep fra den andre parten - det er virkelig umulig for meg å velge, så jeg gjør som Helga Håsblås. JEG HAR INGEN FAVORITTER! :D
"I'll teach the lot, And treat them just the same." -Hufflepuff
Hvorfor tror alle at dette betyr at ikke får til noe!? ¤.¤
Brukerens avatar
MikuDeRose
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 68
Registrert: 23 Okt 2010 14:13


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 08 Apr 2012 22:25

MikuDeRose skrev:Dette er virkelig vanskelig, ettersom begge har bilder jeg ikke liker, og begge har bilder jeg syne ser fullstendig fantastiske. Når jeg endelig tror jeg har bestemt meg, dukker det opp et motangrep fra den andre parten - det er virkelig umulig for meg å velge, så jeg gjør som Helga Håsblås. JEG HAR INGEN FAVORITTER! :D

Samme her, jeg tror jeg bare holder meg unna dette x) Kan godt være det bare er en battle for gøy, og for å se hva andre folk synes, men det virker mer som en personlig krig, ehe.
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Marck Carhal » 09 Apr 2012 00:00

Er det feil med systemet? Hver gang jeg har sjekket har det vært femti-femti. HVER GANG!
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 09 Apr 2012 19:26

Hvem som er den 'beste' tegneren er jo ikke så lett å svare på, i alle fall for oss som ikke har så god peiling! De har begge noen helt utrolig fine bilder, men jeg har valgt min favoritt. Men som sagt, dette er jo mer hvilken tegnestil jeg foretrekker best, og kanskje ikke nødvendigvis den 'beste' av den grunn :3
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Moe Alice Rainfall » 09 Apr 2012 23:35

^ man behøver ikke tegne for og se hva som funker eller ikke da. Jeg har aldri vært noemusikalsk av meg, men vet likevel hvA som er bra og dårlig
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Sine Metu » 10 Apr 2012 12:13

Moe Alice Rainfall skrev:^ man behøver ikke tegne for og se hva som funker eller ikke da. Jeg har aldri vært noemusikalsk av meg, men vet likevel hvA som er bra og dårlig


Absolutt. Jeg kan ikke tegne om det så stod om mitt eget liv, men jeg klarte likevel å skrive nesten 900 ord med kritikk til Nath her om dagen.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Moe Alice Rainfall » 02 Mai 2012 15:31

5 dager igjen og folk må stemme o:
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Konkurranse mellom Nath og Moe

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 02 Mai 2012 21:00

Moe Alice Rainfall skrev:^ man behøver ikke tegne for og se hva som funker eller ikke da. Jeg har aldri vært noemusikalsk av meg, men vet likevel hvA som er bra og dårlig

Haha, sant så sant, jeg er bare elendig på kritikk generelt, jeg klarer å se at det er noe som ikke stemmer helt, men jeg kan ikke si hvordan det burde vært gjort!
For tre år siden var jeg tilnærmet tonedøv, det med å være musikalsk kan man vokse mye på! Nå komponerer jeg så smått, jobber som pianist for et barnekor, og har sunget solo foran publikum. >.<
Men som sagt, jeg klarer ikke å si at den ene er bedre enn den andre, men jeg ser hvilke tegninger jeg foretrekker :c)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron