Liljas roteskuff [05/10-16]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Liljas lille hjørne

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 03 Mai 2012 20:08

Billie skrev:Du har et nydelig ansikt. Veldig spesielt, og du kler virkelig det krøllete håret. Liker mange av bildene.

Takk! :3

http://www.youtube.com/watch?v=rm6KMyKnm6Q
Link til videoen min fra UKM 2012, bra gikk det overhodet ikke, men det kunne tross alt gått værre.

Bilde

Bilde
Dette er den første tegningen jeg har tegnet på PC noen gang, om du ikke regner med de paint-tegningene fra jeg var 6.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [Oppdatert 3/5]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 19 Mai 2012 21:48

Jeg følte for å gå til angrep på noen med kameraet, og fikk faktisk lov også! Til gjengjeld ble jeg angrepet jeg også, da :P
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Å, er jeg den eneste som får Snehvit følelse?

Bilde
Ja, jeg følte for å leke i sandkassa, jeg vet jeg er kjempevoksen.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [Oppdatert 19/5]

Innlegg Rosanne S. Ranton » 21 Mai 2012 22:36

Tredje bilde fra toppen er elsk. :) Og det ser ut som om du flyr på det nederste bildet!
Jauda
Brukerens avatar
Rosanne S. Ranton
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 279
Registrert: 25 Des 2009 20:45
Bosted: Hjemme


Re: Liljas lille hjørne [Oppdatert 19/5]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 25 Mai 2012 08:21

Rosanne S. Ranton skrev:Tredje bilde fra toppen er elsk. :) Og det ser ut som om du flyr på det nederste bildet!


Takk, og ja, det er meningen! :D

Bilde
Cathleen Niamh Maire ó Ceallacháin, hun kan ikke fordra å gå i kjole, jeg kan ikke fordra å tegne bukser. Ikke hender heller, for den saks skyld. Hun eksisterer forsåvidt ikke enda heller, jeg jobber med litt karakterutvikling.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [Cathleen 25/5]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 25 Mai 2012 12:57

Stephanie Larcita skrev:Aw, fin c:
Men det så litt rart ut fordi hun har ikke føtter som stikker litt ned ut fra kjolen Oo


Heh, nei huff, det er jo vanskelig >.<
Altså, jeg tror jeg prøvde å gjøre kjolen fotsid, sånn 'subbe-i-bakken' fotsid, ikke helt vellykket, though.
Men takk, nå ble jeg glad! :3
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [Cathleen 25/5]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 28 Mai 2012 12:13

Jeg dobbelposter; jeg vet jeg er gal.

Bilde
Jeg synes jeg gjør fremskritt, jeg. Men, dagboka ble bare merkelig, jeg tenkte ikke over at jeg kanskje burde hatt med litt sider og slikt, ettersom det nå ser ut som om hun bare holder et ark. Hender er teite, jeg orker ikke krangle med dem mer. Og, ansiktsformen ble rar >.<
Men allikevel, jeg synes det går fremover. :D
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [Cathleen ha fått avatar :D 28/5]

Innlegg Nathanee Safirius » 29 Mai 2012 18:52

Jeg bare kommer med forklaringer her på hvorfor noen ting ble feil, og så kan du være obs på det til neste tegning du lager. :3

- Boka ser feil ut fordi du har tegnet den som om den var flat, fargelagt den som om den var uten tekstur og skyggelagt den som om den var rund(!).
- Ansiktet ser ganske feil ut fordi du har glemt øyenbryn og lysrefleksjon i øynene hennes, og fordi selve hodeformen er for bred. Selve hodeformen skal være mer rund enn oval, og om den skal være oval skal det gå nedover, og ikke mot sidene. c:
- Du skyggelegger veldig 'sidelengs'. Dette synes veldig godt på håret og på kutta (spesielt over ermet), og det får dem til å virke flate. Om man legger til litt ekstra skygge på kantene, får ting mye mer dybde. (Det kan man se på slipset, som du skyggela ganske fint, etter min mening.)

Dagens protip: Ikke vær redd for å skyggelegge med litt 'hardere' verktøy enn Airbrush. Skygger ser gjerne mye finere ut om de først tegnes på med penna der de skal være veldig solide, og blurres utover der den skal dimme av. Da slipper man 'sidelengs' skyggelegging.

(Oooog... ser jeg at du bruker metoden min for å få det til å passe inn med bakgrunnen på GS, eller er jeg bare innbilsk? ô3o ogbytheway, hender er awesome.)
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Liljas lille hjørne [Cathleen ha fått avatar :D 28/5]

Innlegg Moe Alice Rainfall » 29 Mai 2012 19:21

Nathanee Safirius skrev:(Oooog... ser jeg at du bruker metoden min for å få det til å passe inn med bakgrunnen på GS, eller er jeg bare innbilsk? ô3o ogbytheway, hender er awesome.)


er vel ikke akkurat så veldig orginalt og lage svart, blurra kant Nath. Du kan liksom ikke klandre folk for det, bare fordi du gjør det du, og.
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Liljas lille hjørne [Cathleen ha fått avatar :D 28/5]

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 29 Mai 2012 19:27

Moe Alice Rainfall skrev:
Nathanee Safirius skrev:(Oooog... ser jeg at du bruker metoden min for å få det til å passe inn med bakgrunnen på GS, eller er jeg bare innbilsk? ô3o ogbytheway, hender er awesome.)


er vel ikke akkurat så veldig orginalt og lage svart, blurra kant Nath. Du kan liksom ikke klandre folk for det, bare fordi du gjør det du, og.

Tror ikke det var ment som en irettesettelse, tbh x)

On topic: Tegningene er supersøte! Selv om Nath naturligvis har rett i kritikken sin, så synes jeg det er flott at du har din egen stil! Fotografiene er også nydelige c:
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Liljas lille hjørne [Cathleen ha fått avatar :D 28/5]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 29 Mai 2012 21:33

Nath; Takktakktakktakk! :D Tips er skrevet opp og lagret til neste gang. Og btw, har faktisk brukt den svarte kanten på Liljas avatarer i en evighet :3

Tidus: Tusen takk! :D

Haha, someone just made this day even better than it was! Det er ikke helt pyton å komme hjem å oppdage at noen faktisk har vært innom her :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 20 gjester

cron