GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Nabi Kaeisha » 03 Apr 2009 13:36


Forslag I: Sånn... Forhåndsvisning på profilen, så vi får se hvordan den ser ut før vi oppdaterer den.
Så vi kan rette på kodefeil osv. =D


Forslag II: Jeg savner nybegynnerhjelpen som siden hadde før. Den er veldig veldig hjelpsom og fikk f.eks. MEG til å skjønne meningen med siden fortere. n_n" Nybegynnerhjelp: Sånn at det står litt på hver side om hva siden brukes til osv. *dårlig til å forklare*
tumblr
personlig tumblr
blogg
instagram, snapchat, wordfeud, quizbattle: alltidflink
Brukerens avatar
Nabi Kaeisha
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5252
Registrert: 31 Des 2008 17:44
Bosted: Trondheim


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Mopee Missourio » 06 Apr 2009 20:26

Nå om dagen syns jeg [] er ekstremt mye brukt i chatten fordi folk tydeligvis føler et sterkt behov for å snakke om ting som skjer i RL. Det ødelegger for andre som prøver å rollespille. Derfor syns jeg at vi burde ha to chatter, slik vi hadde før. Da hadde vi jo en storsal-chat og en vanlig chat. Nå er jo storsal-chaten den chaten vi bruker til vanlig. Så hvis vi da kunne ha hatt en chat hvor folk kunne snakke RL, og en chat hvor det var rent rollespill? Da kunne det være slik at det ikke var lov å snakke RL i rollespill-chaten, så fikk de som absolutt måtte snakke om RL og måtte gjøre det på GS i stedet for over MSN gjøre det i en annen chat.
Mopee Missourio
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 77
Registrert: 21 Des 2008 21:55


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Lysandra Tonks » 06 Apr 2009 20:52

Mopee Missourio skrev:*insert godt forslag her*


Helt enig, dette har jeg hatt lyst på lenge!:) Det er umulig å ikke snakke noe som helst RL, og det er ikke alle man har lyst til å legge til på MSN, så det hadde vært veldig fint ja. Tror ikke det hadde blitt mindre RPG av det heller, det hadde bare blitt enklere å skille mellom :)
Brukerens avatar
Lysandra Tonks
Psykoblokk
 
Innlegg: 1274
Registrert: 14 Des 2008 13:37
Bosted: Colorado, USA


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 06 Apr 2009 21:10

Den tror jeg også godt på, egentlig. For da hadde man kunne rollespilt mer, og om man ikke VILLE rollespille, bare snakke random RL-snakk med andre rollespill-trøtte peeps.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Zack C Eams » 14 Apr 2009 09:33

Alle forslagene blir nå vurdert.

Ang det med ny chat, så tror jeg det kan være en god ide. Skal se hva jeg kan gjøre.

EDIT;
Dette med salg av brukte eiendeler skal komme etterhvert. Tror den er neste på prioriteringslista. Veldig mangel på tid akkurat nå, så vi får se etterhvert.
I'm always hardcore.
Zack C Eams
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Des 2008 14:48
Bosted: http://galtvortskolen.net


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Amina McGobbley » 14 Apr 2009 15:53

Lengre leve tid på dyra kanskje? Hadde mitt bare i noen få dager, mata det og alt, men det døde selvfølgelig! Litt dumt å bruke 25 poeng på et dyr når det dør så fort!
Proud Hufflepuff for ever and ever! Yellow and black is fantastic and thats why it rocks!
Brukerens avatar
Amina McGobbley
Blæreball
 
Innlegg: 794
Registrert: 14 Des 2008 17:51
Bosted: Håsblås oppholdsrom, ellers Melrose i Skottland


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Ludde Svaart » 14 Apr 2009 18:58

Amina McGobbley skrev:Lengre leve tid på dyra kanskje? Hadde mitt bare i noen få dager, mata det og alt, men det døde selvfølgelig! Litt dumt å bruke 25 poeng på et dyr når det dør så fort!

Synes at levetiden på dyret er greit jeg du, mitt lever enda og det kjøpte jeg nesten med en gang det kom
Brukerens avatar
Ludde Svaart
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 51
Registrert: 14 Des 2008 13:39


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Spinderella » 24 Apr 2009 18:23

Dere har most sammen designet. For nå blir bildene jeg har på profilen gjemt bak chatten, og det ble de ikke før fordi jeg hadde redigert dem slik at de passet akkurat. Ikke mulig å få strekt høyre sitten pittelitt lengre ut? : D
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Zack C Eams » 03 Mai 2009 12:05

Det med å gjøre sida større er ikke mulig pga størrelsen på headeren.

Forslag 1 til Steph er lagt til.
I'm always hardcore.
Zack C Eams
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Des 2008 14:48
Bosted: http://galtvortskolen.net


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Toril C Jones » 06 Mai 2009 11:19

Sida er blitt kjempefin no, Zack^^ Det er beundringsverdig det du har klart å få til. Og du har gjort ein kjempegod jobb!
Men eg må berre kommentere noko, som den mediaeleven eg er, seriff-fontar (som times, rockwell osv.) tar seg ikkje så bra ut på web(a) Sans seriff-fontar (som arial, verdana, helvetica osv.) er veldig fine på web^^ Dette er berre bagatellar, fordi du har gjort ein fantastisk jobb^^
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron